Wednesday 11 April 2012

Serius Cool - Tubtitanic : Palam Mandi Bertemakan Titanic


Genius!

Aku seorang Titanicfag. Aku mula obses dengan Titanic sejak terbaca tentang penemuan Titanic oleh Dr Robert Ballard didalam majalah Nat Geo. Dulu aku librarian sekolah dan masa baca Nat Geo edisi December 1985 I just fell in love. I have to admit to collecting books and Titanic memorabolias. Pasal itulah aku sangat-sangat teruja semasa pergi melawat pameran artifak Titanic di Singapura masa honeymoon tempohari. The shit part masa melawat pameran haritu ialah tak ada merchandise titanic yang dijual. Shame. Hari ini aku nak paparkan Tubtanic, palam mandi bertemakan Titanic yang awesome. Harganya GBP 3.75 sebuah dan boleh dibeli disini



4 comments:

  1. Kesiann,,, titanic tenggelam sbb ditebuk illuminati,,, first!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau lagi kesian kene tebuk mcm whore dgn pope

      Delete
  2. xnak tengkar dgn kau sbb bertengkar berlebihan tu sifat org munafik

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails