Tuesday 22 May 2012

Serius Cool - Samsung Galaxy SIII (10 gambar)


Homai

Selepa kejatuhan Nokia aku kini sudah menjadi seorang Samsungfag. Hampir semua ahli keluarga aku menggunakan telefon pintar Samsung. Awesome device. Esok akan ada majlis pelancaran Samsung Galaxy SIII Malaysia dan aku bersama krew Amanz.my akan cuba mendapatkan early review peranti Android ini. Kepada yang tak tahu SGS3 ialah telefon terkini keluaran Samsung yang menggantikan Samsung Galaxy S II. Dengan saiz skrin 4.8" ianya besar sedikit dari SGS2 tetapi tidak sebagak Galaxy Note. Ia juga diperkasakan dengan pemproses empat teras 1.4 GhZ yang memastikan ia menjadi antara telefon pintar terpantas dunia. Tak sabar nak pegang esok dan tengok sendiri if the phone is worth the hype. Personally aku still suka Galaxy Tab 7.7 pasal ia memenuhi semua kehendak aku. Nak web browsing mudah. Nak telefon pun mudah pasal ada earpiece. Phone size sub 5" memang agak sukar aku nak gunakan sejak menggunakan Galaxy Tab.

Nantikan preview dan pandangan awal tentang SGS3 esok. Hanya di Amanz.my dan Blogserius! Nantikannya!






14 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails