Wednesday 9 May 2012

Serius WTF - Ibu Benarkan Bayinya Diperkosa Pedo


Dunia semakin gila


Tessa L. Vanvlerah (22) ialah seorang manusia yang boleh dikategorikan sebagai "ibu hampeh" atau "ibu dari neraka". Wanita dari St Louis Missouri ini dijatuhkan 2 dua hukuman penjara seumur hidup atas kesalahan membenarkan bayi perempuan beliau berumur 5 bulan diperkosa, diliwat dan dicederakan oleh seorang pedofil. Tambah mengejutkan pihak pendakwaraya juga percaya beliau juga turut serta memperkosa anak tunggal beliau. Tessa dan teman lelaki beliau Kenneth Kyle (49) melakukan kesalahan diatas pada tahun 2009. Kenneth mengaku bersalah dan dijatuhkan penjara selama 37 tahun. Peguambela Tessa cuba menyalahkan Kenneth keatas kesalahan seksual yang dialami anak Tessa. Mereka menggunakan alasan bahawa Tessa adalah mangsa manipulasi Kenneth, seorang pensyarah dari California.

Here is the messed up bits. Pihak mahkamah menolak alasan bela diri Tessa kerana sebelum ini Tessa pernah disabitkan kesalahan menjalinkan hubungan seksual dengan seorang remaja autistik 16 tahun. Anak Tessa dipercayai hasil hubungan pedofil beliaud an remaja bawah umur ini. Damn!

So as you can see Tessa ialah seorang pedo yang membenarkan pedo yang lain untuk memperkosa anak beliau. Ini sangat WTFBBQ dan membuatkan aku facepalm. Mak macam ini pun ada didunia?



Laporan asal Huffington Post

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. In prison, this kind of people are hated and will be killed by other inmates

    ReplyDelete
  3. Kenapa semuanya mesti about seks, seks, dan seks lagi? Ini cerita aku pun tentang seks gak. Hmmm

    http://mynameisnazir.blogspot.com/2012/05/lbgt.html

    ReplyDelete
  4. hmm kalo lecturer da mcm nih bahaye betol la

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails