Monday 4 June 2012

Serius Cool - Dua Stadium Utama Euro 2012 (12 Gambar)


Stadium Nasional dan Stadium Olimpik

Sempena Euro 2012 ini ada baiknya aku paparkan dua stadium yang bakal digunakan tuan-tuan rumah untuk perlawanan pertama mereka.Pasukan Ukraine akan memulakan kempen mereka di dalam Stadium Olimpik di Kiev.Stadium ini mampu menempatkan 60 000 orang penonton. Poland pula akan memulakan kempen mereka hujung minggu ini di dalam Stadium Nasional Warsaw yang berkapasiti 58 500 orang. Pasukan mana yang menjadi pilihan anda dalam Euro 2012? Aku sokong England pasal ianya team loser. Bila support team loser tidak akan dicop sebagai glory hunter. Siapa sokong Spain dia glory hunter sebenar. This is fact. #LOL









Laporan asal DesignBoom

14 comments:

  1. England!!!..England!!!!!!!!!!!!
    cam sokong liverpool plak! team loser! hahahaaha...

    ReplyDelete
  2. sokong England pun kira glory hunter jugak sebenarnya, kalau btl2 bkn glory hunter sokongla ireland

    ReplyDelete
  3. kacau feel sungguh kalau tengok bola ada trek lari kat tepi padang.mencacatkan pemandangan

    ReplyDelete
  4. aku boikot euro.. sebab ukraine bunuh anjing dan kucing jalanan sebab semate2 untuk euro.. sucks berlagak macam malaikat maut..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. maksud aku bukan malaikat maut tu berlagak yer.. maksud aku.. manusia2 tu berlagak bagaikan diri tu malaikat maut..

      Delete
  5. wow...
    http://gitarmalaya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. stadium yg kedua tu dah mcm stadium kelantan yg baru

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails