Wednesday 13 June 2012

Serius Cool - Rog Tytan : Casing Komputer Berubah Seperti Transformers (9 Gambar)


Serius

Anda mahukan komputer desktop yang unik? Kami cadangkan anda kumpul duit atau jual bontot untuk memiliki Rog Tytan keluaran Asus ini. Ia dipertontonkan ketika pameran COMPUTEX tempohari dan ianya sangat bad ass. Rog Tytan ialah komputer di dalam casing khas yang mampu berubah seperti Transformers (or dari perempuan ke lelaki macam Chaz Bono). Apabila moda overclock di aktifkan casing akan berubah dan 10 kipas akan berfungsi bagi memberikan pengudaraan optimum ke dalam casing. Pemproses empat teras 3.4 Ghz di overclock secara automatis ke 4.6 Ghz. Lampu casing juga berubah dari biru menjadi merah. Buat masa ini masih tiada harga saranan yang diberikan oleh pihak Asus tetapi kami merasakan pasti tak kurang dari RM6000. Start saving!





Laporan asal Kotaku

10 comments:

  1. perghh.. kalau 10 kipas on serentak pada maksimun speed dah boleh terbang dah komputer nih.

    ReplyDelete
  2. fuh..dashyat beb.Memang transformer la..GUNDAM BILA LAGI?

    ReplyDelete
  3. secara kosmetik memang cantik gile. tapi aku nak tahu air flow kipas byk2 yg dia pasang tu. dari gambar2 kat atas, aku rasa liquid cooling boleh buat kerja yang lebih baik dgn ruang yang lebih kecil.

    tapi mungkin yang beli casing ni nanti tak pikir pun pasal air flow, asalkan ada byk kipas dan nampak cantik.

    aku bayangkan kalau semua kipas tu inwards, macam bangang pun ada jugak. tapi mungkin aku salah sebab asus tak bodoh dan mampu menggaji at least sorang thermal physicist.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails