Friday 7 September 2012

Serius cool - Wayang Di Dalam Tab Air Panas Di London (15 Gambar)


Do want!

Seperti yang kami sudah maklumkan didalam entri sebelum ini, kami di Blogserius amat minat menonton filem. Sambil buat kerja monitor kedua kami selalunya memainkan filem untuk kami enjoice. Hari ini kami menonton Pat Tillman Story sebuah dokumentari yang menarik! Biasanya kami menonton sambil bebaring diatas katil. Tetapi alangkah best kalau boleh nonton filem dengan cara yang lebih unik dan bawse?

Di Malaysia kini sudah ada premium class cinema yang menawarkan seat yang lebih besar, boleh sandar dan perkhidmatan makanan dihantar terus ke kerusi anda. Kami rasa GSC One Utama ada wayang sebegini. Kami tak pernah try tapi orang kata agak bawse juga walaupun harga tiket mencecah RM60 sekepala.

Di London ada Hot Tub Cinema dimana anda menonton filem dari dalam tab air panas. Hot Tub Cinema ialah wayang yang muncul setiap September di atas bumbung apartment di London. Ianya bermula sebagai sebuah parti peribadi dan kerana kepopularannya ianya kini menjadi acara tahunan. Anda boleh nonton wayang sambil berendam dengan awek dan makan apa sahaja anda hendak. Tidak terhad kepada hotdog, popcorn dan air gula pada harga lebih mahal dari Tesco. Tahun ini ianya diadakan di Hackney London. Nampak macam sebuah pengalaman menonton filem yang menarik dan unik. Sesiapa di London boleh lawat laman sesawang HotTubCinema untuk booking ticket anda. Harapannya mereka akan menayangkan Hot Tub Time Machine!







Laporan asal HotTubCinema

11 comments:

  1. nanti kat malaysia ...ada la yg nk meniru ...
    Wayang di dalam tab 10.1 di Malaysia...lol

    ReplyDelete
  2. Gambar # 10 memang sangat bawse. That is where i parked my car. Hahahaha.

    ReplyDelete
  3. pasti depa buat seks lepas tu...

    ...............
    Kempen Aurat:
    Tudung Dan Pakaian Di Badan Harus Sama Selari.
    Jangan bertudung tetapi seksi.

    http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. pastikan anda tidak berbadan rosmah untuk menikmati suasana ini.
    hanya untuk yang abang ketak dan gadis ramping saja.

    ReplyDelete
  5. x lme lg kt m'sia wt la tu..tgk jela..bab meniru bnde bkn2 bkn men lg...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails