Friday 14 September 2012

Serius Indo - Flashmob Gangnam Edisi Indonesia (9 Gambar)


Opp Opp Opp

Nampaknya kanker Gangnam juga merebak ke negara jiran kita Indonesia. Sebanyak 1000 orang warga Indonesia melakukan flashmob Gangnam di Bundaran Hi Jakarta. Flashmob ini dilakukan secara haram kerana para organiser tahu kalau mintak permit mereka akan dilarang so they might as well just do it.

Kami di Blogserius merasakan di Indonesia sepatutnya mereka menari kepada lagu Om Om Ganyang Style instead of Gangnam kerana ianya lebih sesuai. Ha Ha Ha! Sila ke ruangan komen video ini dan post "Tahniah MALAYSIA.. flashmob Malaysia memang berkualiti"

In B4 "Indonesia miskin budaya"







31 comments:

  1. Replies
    1. Aku kacak, Ko mesti orang Indon kan? Ko cam ade chemistry ngan indon yang main parit belakang rumah aku.

      Delete
  2. akhirnyer!!!! penantian aku selama bertahun2!! akhirnya aku 1st!!!! korang jeles???? HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAA.... aku rasa amat bertuah bai!! xbaca pun content terus mengomen! hahahahahahahahahahahahhahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sir, you deserve a potatoes

      Delete
    2. Kesihannya si akukacak ni

      Delete
    3. mr obe, sila buat anugerah 1st utk aku!

      Delete
    4. aku kacak .. awak jual insuran tak?

      Delete
    5. akukacak, jom kita nikah? minggu depan saya hantar rombongan meminang.

      Delete
    6. asal tanya aku jual insuran ker x?? apa kaitan? muker aku ada muker macam jual insuran ka??? siot jer korang. aku bos. xda wat marketing2 ni.

      padanmukalu lagile- ko gay erk?HAK TUI

      Delete
  3. Boleh tahan ramai jugak yang turut serta.. Peeergggh..

    ReplyDelete
  4. amboi..bataknya akukacak ni..

    ReplyDelete
  5. indon maling budaya korea (gangyang style) & us (flashmob)...

    ReplyDelete
  6. yang miskin budaya tu kite sebenarnya, brapa banyak bhasa dan budaya kte tiru orang lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. it's a sarcasm statement la bro...y u so bendul....?

      Delete
    2. heh.yang bendol tu kau.cube bukak mate luas2 sikit.

      Delete
  7. "Kami di Blogserius merasakan di Indonesia sepatutnya mereka menari kepada lagu Om Om Ganyang Style instead of Gangnam kerana ianya lebih sesuai. Ha Ha Ha! Sila ke ruangan komen video ini dan post "Tahniah MALAYSIA.. flashmob Malaysia memang berkualiti"

    In B4 "Indonesia miskin budaya"

    banyak nya ayat provoke si gemuk ni. nak tarik trafic dr Indo pulak letew tu. Org2 Indo mmg pantang kalau org Malaysia kutuk depa.marketing lue pawer la obe.walaupun cara lue haram (kutuk n laga2 kan org) tapi business ma. duit lg penting~ salute !

    ReplyDelete
  8. Tahniah MALAYSIA.. flashmob Malaysia memang berkualiti

    ReplyDelete
  9. eiii napa nk tunjuk punggong? mula2 gua rasa kool jeh.tapi pastu erkk tanggal baju suar tinggal boxer??

    ReplyDelete
  10. Hahahahahaha

    NAK LEBIH SERIUS KLIK xXxINI !!!
    ........................................
    JANGAN KLIK KALAU TIDAK BERMINAT


    ReplyDelete
  11. indon biasa lah.. kutuk orang tak pa.. jgn kena kat batang hidung dia... cuba semak sejarah thomas cup... indon pernah kena band,, sebab bila kalah tak mo serah cup tu... fight lak kat stadium gelora bungkono

    ReplyDelete
  12. mohon indon claim yang tarian oppa gangnam style berasal dari indon.. ahahahahah

    ReplyDelete
  13. tmpt ne mmg pemes tuk org indo bwt yg aneh2.. tym aku p jkrta.. d cni jgk dorg bwt demonstrasi,,

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. flashmob malaysia berkualiti? LOL! kamu cuma bisa curi budaya!

    ReplyDelete
  16. lalalalalalala.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails