Wednesday 17 October 2012

Serius Cool - Acer 7600U : Desktop Skrin Sesentuh Windows 8 (8 Gambar)


Very Cool!

Semalam kami dapat preview beberapa komputer terkini daripada Acer Malaysia. Kami dapat mencuba sendiri tablet, ultrabook dan desktop semua dalam satu mereka selama beberapa jam. Ultrabook Acer Aspire S7 pernah kami paparkan tidak berapa lama dahulu maka hari ini mari kita lihat desktop semua dalam satu mereka iaitu Acer 7600U. Ianya sebuah komputer didalam pakej kompak dengan skrin sebesar 27". Skrin LED ini mempunyai kemampuan skrin sesentuh dan diperkasakan dengan pemproses dari keluarga i7 terkini Intel. Ia juga kami difahamkan disertakan dengan kad grafik dari keluar 700 Nvidia. Spesifikasi akhir masih belum kami terima begitu juga dengan harga saranan. Apa yang pasti ianya hanya akan dilancarkan secara rasmi oleh Acer 6 November hadapan. Acer 7600U ini benar-benar membuatkan kami merasakan berlakunya perubahan mendadak untuk sistem operasi dekstop Windows. Sangat menakjubkan dan pastinya anda juga bakal kagum!



9 comments:

  1. 1..faizfaphirin!!

    ReplyDelete
  2. obe gila bontot...sebab tu ambik gambar bontot..

    ReplyDelete
  3. aku dah ada ni all-in-one pc dari acer gak, tapi sekali awek aku jatuhkan habis kong hard disk, nak repair kena antar service center xleh bukak sendiri

    ReplyDelete
  4. obe babi.. delete sume komen.. bodoh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodo dok membabikn org..bangang

      Delete
  5. Bagus sangat dpt 1st ke? Nanti masa korang sampai neraka dulu tolong la bagitau ko 1st. .. Stop la semua maki hamun. .. Kita semua manusia beradab.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails