Sunday 7 October 2012

Serius VS - Artis Terkenal Dulu VS Sekarang (9 Gambar)


Jangan risau..

Janganlah bersedih hati jika ketika di sekolah anda tak lawa. Ini adalah kerana retis ketika di sekolah dahulupun tak lawa dan ensem. At the end mereka masih boleh berjaya.




Laporan asal Izismile

63 comments:

  1. Replies
    1. Adakah adakah, tak da benda lain ke

      Delete
    2. captain power

      Delete
    3. yg lelaki dulu nerd, gemuk, hodoh, tak kacak, lepas jadi artis terus handsome. yg perempuan pulak dulu natural beauty, lepas jadi artis terus fake

      Delete
    4. Apakah yang ingin dikau sampaikan shaitooooon ???????

      Delete
    5. fuck prince noob ni tak malu betul iklankan blog bodoh dia kat sini.....

      Delete
    6. aku dari dulu kacak...hahahha.... oik oik oik...

      Delete
    7. russel brand dulu gemuk? oh my.....love him muah muah

      Delete
  2. Replies
    1. boooooooooooooooooooooooooooooooo...

      Delete
    2. ali lembab berangan nk jd 1st

      Delete
  3. Ryan seacrest..totally changed. From zero to hero.! bravooooo!!

    ReplyDelete
  4. Selepas kematian suaminya dua tahun yang lepas Amaranlah tempat bergantung hidup bagi Leha. Oleh sebab kemiskinan, mereka dua beranak terpaksa bergantung hidup dengan mengambil upah mengerjakan kebun getah dan bendang Pak Latif antara orang yang berada di kampung tersebut. Kehidupan mereka ibarat kais pagi makan pagi, kais petang makan petang. Dengan tanah sekangkang kera yang diwarisi daripada arwah suaminya, disitulah terbina sebuah pondok usang yang dibina daripada kayu hutan, anyaman buluh dan bertam serta berlantaikan batang pinang yang dibelah dan diraut kemas untuk dijadikan lantai. Rumah kampung yang dibina tinggi bertangga kayu hutan itu hanya mempunyai ruang barenda, sebuah bilik dan dapur yang masih menggunakan dapur kayu bertungkukan batu cegar yang telah dikutip dari sungai di hujung kampung.

    Setelah selesai membantu Amran di kebun getah, maka di sebelah petangnya Leha juga terpaksa membantu Amran turun ke bendang untuk mengerjakan sawah padi. Selain dari itu rutin kerjanya ialah memasak untuk mereka dua beranak. Dengan ikan keli atau puyu yang dikail oleh Amran di bendang, Leha mengutip kangkong liar yang tumbuh ditepi sungai bagi menambah lauk hidangan mereka tengah hari itu.

    Setelah selesai menyidai getah keping yang telah dimesin di bangsal mesin getah Pak Latif, Amran berehat di barenda sambil menghisap rokok daun nipah yang baru dibelinya semalam. Dengan tembakau cap kerengga yang digulung rapi bersama daun nipah, Amran menyedut asap rokok itu dengan kepuasan sambil memejamkan matanya. Perutnya bergelodak kelaparan setelah penat bekerja sambil menunggu emaknya memanggilnya untuk makan tengah hari.

    Setelah perutnya kenyang bagai ular sawa baru lepas membaham seekor kambing, Amran berbaring sebentar tidur-tidur ayam sambil menunggu hari petang untuk turun ke bendang. Sambil itu fikirannya melayang memikirkan hidup dan masa hadapannya yang tidak menentu itu. Memikirkan nasib emaknya yang terpaksa bekerja keras untuk meneruskan hidup mereka. Amran bersimpati dengan emaknya yang cantik jelita itu hidup dalam serba kekurangan jika dibandingkan dengan mak cik Senah yang tinggal tidak jauh dari rumahnya yang agak terpencil. Hanya dua buah rumah ini sahajalah yang agak terpisah dengan rumah-rumah lain di kampung itu.

    Mak cik Senah juga tidak berlaki. Tetapi hidupnya tidaklah sesusah emaknya. Mak cik Senah juga cantik. Macam emak dia juga. Hampir setiap hari apabila Amran pulang dari kebun Pak Latif dia akan melihat makcik Senah yang sedang mandi berkemban di telaga yang di kongsi bersama keluarganya dan keluarga makcik Senah. Telaga itu terletak dilaluan Amran ke kebun Pak Latif. Hanya dia dan emaknya sahaja yang menggunakan laluan itu. Biasanya mak cik Senah memakai kain kemban yang nipis dan tidak bercorak. Apabila air telaga yang dingin itu membasahi kain kemban yang dipakai oleh makcik Senah, jelas pada pandangannya susuk badan makcik Senah yang sungguh menggiurkan. Makcik senah yang berumur sebaya dengan emaknya sekitar 40-an kelihatan amat menarik. Kulit badannya cerah dan berisi jelas berbayang di bawah kain kembannya. Buah dada mak cik Senah yang masih tegang kelihatan menonjol disebalik kain kembannya. Puting buah dada mak cik Senah juga jelas kelihatan disebalik kain kembannya yang basah itu.

    Setiap kali Amran menghampiri telaga itu, mak cik Senah pasti menegurnya. Biasanya adalah perkara-perkara yang ditanya oleh mak cik Senah. Amran mengambil kesempatan ini untuk melihat bahagian-bahagian tubuh mak cik Senah yang meng-ghairahkan. Mak cik Senah sedar Amran melihat tubuhnya. Dia sengaja menguak rambutnya yang basah dengan kedua-dua tangannya. Ketiaknya yang putih gebu akan terdedah. Amran menjamu mata melihat mak cik Senah yang mengghairahkan itu sepuas-puasnya. Dia akan melayan perbualan mak cik Senah sehingga selesai mandi kerana hendak melihat tubuh mak cik Senah sepuas-sepuasnya. Setelah mak cik Senah selesai mandi barulah dia beredar. Itulah kerja rutin Amran. Kerja rutin inilah yang menyebabkan mak cik Senah sentiasa menjadi impian dan khayalannya.

    #MAK ANON RAGE!

    ReplyDelete
  5. SAMBUNGAN...
    Seketika batangnya mengeras apabila dia memikirkan apa yang dilihatnya tengah hari tadi. Semasa dia melalui telaga yang dikongsi bersama itu, mak cik Senah sedang melumur sambun di kepalanya. Dengan tiba-tiba air sabun masuk ke matanya. Ketika mak cik Senah meraba-raba mencari timba, tiba-tiba kain kembannya melorot ke bawah. Maka terdedahlah badan mak cik Senah yang cantik itu. Amran terpegun melihat tubuh mak cik Senah yang tidak dibaluti seurat benang pun. Tubuh mak cik Senah memang cantik dan menggiurkan. Amran mengambil kesempatan ini untuk menatap tubuh mak cik Senah yang sentiasa di dalam khayalannya. Mata Amran tertumpu pada celah kelengkang mak cik Senah. Kemaluan mak cik Senah yang tidak lebat bulunya kelihatan begitu cantik. Alur kemaluan mak cik Senah masih bertaup rapat bagai belum pernah terusik

    “Am…! Tolong mak cik!” Inilah kata-kata yang menyebabkan Amran sedar kembali. Dengan segera dia menceduk air dari telaga itu dan menjirus muka mak cik Senah dengan hati-hati.

    “Am nampak ya…..?” Tanya mak cik Senah sambil menutup tubuhnya kembali setelah hilang pedih di matanya.

    Amran hanya tersenyum mengingat peristiwa itu. Tangannya menjalar memasuki kain pelikatnya dan mula mengurut-urut batangnya. Tak disedari perbuatannya telah diperhatikan oleh emaknya. Leha yang sudah dua tahun menjanda terangsang juga apabila melihat kelakuan anaknya. Sudah banyak kali dia melihat batang anaknya yang mengeras terutama waktu pagi ketika mahu mengejutkan Amran untuk ke kebun. Amran yang tidur berkain pelikat tanpa baju itu selalu sahaja kainnya bergulung hingga ke pusat. Batangnya yang tercacak keras lebih besar dan panjang daripada milik arwah ayahnya. Leha terpaksa menahan nafsunya. Kadang-kadang terfikir juga dihatinya untuk cuba mengusap-usap dan membelai batang milik anaknya itu. Tapi dia berasa malu takut nanti Amran tersedar dan tahu akan perbuatannya.

    Keadaan yang sama juga berlaku pada Amran. Dia sudah puas melihat pantat emaknya ketika emaknya tidur terlentang dengan kaki terkangkang luas dengan kain batik yang dipakai terselak hingga ke pangkal peha kerana keletihan setelah penat bekerja di bendang. Pantat emaknya masih cantik. Tidak banyak bulu. Tembam dan bibirnya pantat emaknya masih bertaup rapat macam pantat mak cik Senah. Kedua-dua wanita ini mempunyai paras rupa yang jelita disamping potongan badan yang menggiurkan. Kerja keras di kebun dan bendang tidak mencacatkan kejelitaan dua wanita ini. Dua wanita ini menjadi sumber khayalannya ketika dia melancap.Perbuatan itu pun diketahuinya pada suatu hari apabila dia mengurut-urut batangnya hingga menimbulkan keenakan dan dia memancutkan air maninya buat pertama kali. Setelah kejadian itu dia menjadi ketagih untuk melakukannya apabila dia merasakan emaknya tiada dirumah atau emaknya bertandang ke rumah makcik Senah.

    Pada petang itu dia berkhayal lagi sambil membayangkan tubuh makcik Senah yang diintainya ketika menukar kain basahan selepas mandi. Dia dapat melihat dengan jelas tubuh makcik yang tidak dibaluti kain itu. Tubuh mak cik Senang memang menggiurkan. Kulitnya yang cerah dan bentuk yang menarik telah menambahkan lagi kecantikan tubuh mak cik Senah. Fikirannya juga terbayangkan pantat emaknya yang sering dilihatnya. Dia mula mengurut-urut batangnya yang sudah mengeras. Sambil memejamkan matanya, tangannya bergerak pantas melancapkan batangnya sambil merasai keenakan.

    Tanpa disedari dengan secara senyap Leha telah balik ke rumah. Leha sengaja pulang dengan secara senyap kerana mahu melihat apa yang sedang dibuat oleh Amran. Amran yang sedang berbaring di atas tilam kekabu yang telah lusuh meneruskan aksinya. Kain pelikat yang dipakainya telah bergulung hingga ke pusat. Dia terhenti sebentar apabila terdengar tapak kaki emaknya masuk menuju ke bilik. Dia tergamam dan tak sempat untuk menutup dengan kain batangnya yang sedang mengembang keras dan mencanak itu. Leha yang penuh bernafsu setelah melihat perlakuan Amran terus meluru dan memegang batangnya.

    #MAK ANON RAGE!

    ReplyDelete
    Replies
    1. U got talent! kipidap anon!

      Delete
    2. clap...clap...clap..clap..clap...(tepuk tangan)

      very good...nice stories...

      Delete
    3. mcm babi cite ko ni....pngalaman sendiri kot...haha

      Delete
  6. Post nama2 artis tu...xkenal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Please la.. u ni tak haptudet ker? duk ulu ea? kesian..

      Delete
  7. peh tu leha pun main dgn amran
    peh tu makcik senah pun tumpang main dgn amran
    amran seronok dpt 2 puki
    pukimak dia dgn puki jiran die..
    untung la..
    scumbag..

    ReplyDelete
  8. MAK NK YOULLS STEAM HABIS...

    #MAK ANON RAGE!

    ReplyDelete
    Replies
    1. MAK ANON RAGE memang berbakat.. lap U <3

      Delete
    2. MAK ANON RAGE yang gay.... no life

      Delete
    3. yeah yang terbaik dari mak anon...:)

      Delete
  9. ala..mekap,botox,surgery,sedut lemak,susuk emas,nasi kangkang..semua ada nih..

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon detected. Bookmark blog dia cepat

      Delete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni sorang lg anon. Kantoi la wei terlupa nk ubah nama terguna profile sendiri. Jom kita bom dia

      Delete
  12. Layan Amy Search

    ........................
    SAAT KU IDAMKAN

    ReplyDelete
  13. katy perry comel ape.. baby fat belum hilang tu..

    ReplyDelete
  14. kati peri..ohhyeaahh!!..fap!..fap!..fap!!..

    ReplyDelete
  15. dah makin boring aku tgk blog ni... arrgghhh bastardo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeles sebab blog ko lagi borin? ehem..

      Delete
  16. yabedabedu..puuiihh

    ReplyDelete
  17. woi bodoh lancau sial pukimak la !anijng!

    ReplyDelete
  18. The standard method of keeping back sights and fore sights of equal length when observing a run of levelling will balance any collimation error and thus the level differences will be correct, even if the instrument is not in adjustment. This requires discipline by the observer and the staff holder. The easy way to keep the length equal is for the staff holder to pace up to the level and then forward for the same distance. The observer has a simple check to see that the distances are equal, as the focusing of the telescope should not require changing between back sight and fore sight. The experienced observer will also take care to position the level when approaching a corner or when going up or down a steep hill to ensure that equal length may be maintained.

    With intermediate sight it is not possible to keep the distances the same.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails