Thursday 10 January 2013

Serius - Hospital Cinta : Hospital Untuk Memudahkan Pasangan Mengandung Di China (9 Gambar)


Memerangi masalah ketidak suburan

Minggu ini buat pertama kalinay dalam sejarah manusia, penduduk bumi mencecah 7 billion orang. Negara yang mempunyai paling banyak penduduk sekarang ialah China dengan 1.4 Billion penduduk. Sungguhpun begitu kadar kelahiran negara China semakin berkurangan sejak beberapa tahun kebelakangan ini. Ini disebabkan kekurangan jumlah wanita di China. You see many decades ago kerajaan China meletakkan polisi satu anak untuk setiap keluarga. Dalam budaya China anak lelaki dianggap paling desirable kerana akan menyambung nama keluarga. Akibatnya bayi perempuan di dalam perut ibu mengandung banyak yang digugurkan bagi mendapatkan anak lelaki. Kesannya sekarang ialah terdapat lebih banyak orang lelaki dari perempuan.

Selain daripada itu tekanan pekerjaan, perubahan gaya hidup dan pencemaran mengakibatkan peratusan pasangan mandul di China mengingkat dari 3% pada awal 80-an ke 14% sekarang. Terdapat juga kes pasangan yang berkahwin tetapi tidak tahu cara melakukan seks yang betul kerana ketiadaan pendidikan seks di sekolah. Terdapat kes mengejutkan dimana seorang suami menyangka pusat isteri ialah vagina yang harus disetubuhinya. Really weird.

Oleh sebab  itu Hospital  Songziniao di Hubei China menawarkan perkhidmatan Hospital Cinta bagi membantu pasangan mendapatkan zuriat. Sebuah bilik di dalam hospital ini diberikan suntikan romantis warna merah dan dilengkapi dengan pelbagai alatan seks bagi membantu pesakit yang sukar mendapatkan anak. Pasangan juga dapat menonton video cara-cara melakukan hubungan seks ataupun lucah di dalam bilik khas ini. Mereka hanya perlu membayar Yuan 880 (RM428) semalam untuk perkhidamatan ini. The creepy part is para doktor akan melihat mereka melakukan seks dan memberikan tips bagi melakukan seks yang betul. BIZARRO!




Laporan asal HugChina

15 comments:

  1. pelik2 mmg dr china...syukur mesia x mcm ni...

    ReplyDelete
  2. budak2 mesia mmg dah advance.. tak payah ajar..

    ReplyDelete
  3. syukurlah kerajaan najib byk siarkan video lucah live di Buletin Utama, muka depan Utusan dan juga media massa. tdk lupe juga majalah mangga, konsert2 hiburan, dan lain2 bentuk hiburan pergaulan bebas sekaligus menggalakkan pembiakan rambang anak2 muda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukurlah kau bakal kene denda/saman dengan kata2 kau disini sbb aku dh print screen komen kau dgn IP address kau untuk salinan skmm buat tindakan. Tahniah!

      Delete
    2. MACHAI MACHAI!! SILA LAPORKAN DIRI KE CAWANGAN UMNO BERDEKATAN!

      Delete
  4. Hoi KillinGenerations,

    Ko baca blog ni, http://cursingmalay.blogspot.com/
    ada macam2 perkara kau akan sedar ape yang betul & ape yang tak betul dgn negara kita skrg ni..

    dasar machai betul ko ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. why should I listen to one sided story? you ain't got the real in depth story so why in the world should I believe everything in your childish blog had to say? HAHA you're a joke! The way you approach me mirrors the way your life and your so called "party" LOL

      Delete
    2. blog mantot yang anti ibu menyusu baby kat public tu? haha..

      Delete
  5. what the fuuuu .....pusat pun jadi ...giler paler..ish ish ish KONET-KONET

    ReplyDelete
  6. Babi2 kat malaysia patut syukur sebab dok negara ni daripada negara asal mereka ni

    ReplyDelete
  7. asyik pusat jer...hati perut ginjal otak x ade ke?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails