Wednesday, 13 March 2013

Serius - Berpantang Maut Sebelum Ajal (8 Gambar)


Fuuuuuuu

Inilah dinamakan berpantang maut sebelum ajal. Walaupun kereta Corvette yang dipandu beliau merodok belakang sebuah lori, pemandu ini terselemat dan hanya mengalami kecederaan kecil. Kejadian berlaku 4 Mac lalu di California. Cuba lihat ruang diantara kepala beliau dan belakang lori. Sedikit sahaja lagi beliau mungkin sudah maut dan bertemu ilahi!



Laporan asal Flickr via Corvette Online

26 comments:

  1. HIDUP NAJIB !! JAHANAM ANWAR !!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. bn da nk be end da wok!! peg mmpos la

      Delete
    2. mari undi pas kompem masuk syurga.

      Delete
    3. nak keluar fatwa sendiri hati2 la saudara.....mane ko bole bagi jaminan "kompem" masok syurga.....rahsia syurga neraka seseorng hanya diketahui allah sahaja.....kalau setakat undian berlandaskan islam tetapi hati dalaman masih kurang bersihnya takguna juga.....sama lah juga kalu sekadar lahir dan nama shaja islam...tapi langsung tak amalkan....

      Delete
    4. kita menolak umno bukan kerana nama mereka umno,kita menolak bn bukan krn nama mereka bn,kita menolak mereka krn mereka masih melaksanakan undang2 barat
      bini mahathir,x tutup aurat
      bini pak lah,x tutup aurat
      bini najib,mampos x tutup..
      mcm mana nk laksanakan hukum Allah???
      kalau nk lihat sikap rakyat sesebuah negara,lihatlah sikap pemimpin mereka..

      Delete
  3. Ni semua salah LGE...

    ReplyDelete
  4. Hidup Rosmah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, Rosmah ibu Malaysia

      Delete
  5. ni kalo proton ni confirm kiok..wakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau sokong PKR, DAP dan PAS ko,pem proton dah xdpt cari mkn lg lps tu..

      Delete
  6. kuih...kuih haa itulah lagu pertama saya sebelum terkenal :kata siti nurhaliza kepada pengacara radio

    ReplyDelete
  7. Nie semua salah anuar

    ReplyDelete
  8. புத்தியில்லாத

    ReplyDelete
  9. 這一切是錯誤 Anwar!

    ReplyDelete
  10. kalau kete proton mau da arwah la org tu..ahaha

    ReplyDelete
  11. babi si gemok blog nie...

    klu aku x masuk sini..

    kompom babi gemok nie x dpt duit adsence.

    bersyukur sikit wahai gemok

    ReplyDelete
  12. xde aes punya pasal lah ni.. ptuih

    ReplyDelete
  13. Ini semua sandiwara jahat pakatan rakyat

    ReplyDelete
  14. duit memali mana...sape songlap

    ReplyDelete
  15. Nak ckp biar berakal

    ReplyDelete
  16. Pikir bnyk2 lah, ko pon x cmfrm lg masuk syurga, ko sapa

    ReplyDelete
  17. Ajal maut di tangan tuhan bukan pada brand kereta bro..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails