Monday, 18 March 2013

Serius Cool - Confederate p120 Fighter : Motosikal Untuk Lelaki Sasa (16 Gambar)


Woah nice!

Sebelum ini kami ada paparkan Confederate X132 Hellcat, sebuah motosikal jalanan dengan harga USD 50 000 (RM 150 000) sebuah. Hari ini mari lihat sebuah lagi motosikal keluaran Confederate iaitu P120 Fighter. Seperti Hellcat ianya sebuah motosikal yang mempunyai rekaan yang sangat industrial dan berbeza dari kebanyakkan motosikal yang ada di pasaran sekarang. Sebagai contoh ia mempunyai tangki minyak lutsinar yang memudahkan anda melihat berapa banyak minyak yang tinggal di dalamnya. Ia diperkasakan engin V Twin 1966 cc 150 kuasa kuda serta tayar depan dan belakang yang diperbuat dari gentian karbon. Sebuah Confederate P120 Fighter dijual pada harga USD 80 000 (RM240 000) sebuah. Damn nice!



 

Laporan asal AboutCom


18 comments:

  1. TAYAR MANE BULEH DIPERBUAT DARI KARBON FAIBER LA OBE OBES.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan tunjuk kebodohan anda anon sila google

      Delete
    2. simpan sikit bodo ko tu dlm toilet x pn share ngan kwn2 sblom ko online.

      #inb4 petik name sesuke ati

      Delete
    3. klau aku dah malu dah..hahahahahh

      Delete
    4. 3 ekor ni.. blaja mana?? malu mak ayah.. tayar dari getah.. rim dari carbon fibre boleh la..
      -anon lain-

      Delete
  2. terbakar testis

    ReplyDelete
  3. kat mane nak letak no plat?

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. xlah maksimum 83 orang tu.

      Delete
    2. power power

      Delete
  5. power2 mahal punya moto tapi gemuk macam obe patah jugak karbon fiber tu nanti

    ReplyDelete
  6. cool abiss laa.. http://goo.gl/V9yLu

    ReplyDelete
  7. lalu lopak air.. hbs kotor blkg baju..

    ReplyDelete
  8. Mohon Tan Sri Rosmah Mansor belikan 2 bijik utk aku...

    Sekian..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails