Tuesday, 5 March 2013

Serius Cool - Lamborghini Veneno : Lambo Bernilai RM 12 Juta (10 Gambar)


Vroooom!

Sempena menyambut ulang tahun syarikat mereka yang ke-50, Lamborghini memperlihatkan Lamborghini Veneno di Pameran Kereta Geneva hari ini. Seperti kesemua kereta buatan mereka, Veneno mengambil nama dari lembu ternama yang tekorban di gelanggang Matador. Veneno ialah seekor lembu yang terkenal pada tahun 1914 kerana kepantasannya dan berjaya membunuh seorang matador. Lamborghini Veneno diperkasakan enjin V12 6.5 liter 750 kuasa kuda dan dibina hampir sepenuhnya menggunakan gentian karbon. Kelajuan maksimumnya pula ialah 354 kilometer seham! Hanya 3 Veneno akan dihasilkan dan setiap satunya dijual pada harga USD 3.9 Juta (RM 12 Juta) dan kami difahamkan ketiga-tiganya sudahpun terjual!




Laporan asal Autoblog

28 comments:

  1. 12 juta tu.. bleh beli cincin.. hahahhaa

    ReplyDelete
  2. 1 yg terjual kompom milik pak arab

    ReplyDelete
  3. 1ST LAHANAT !

    ReplyDelete
    Replies
    1. AKU SUMPAH MAK BAPAK KAU JADI ORG KELANTAN

      Delete
  4. u malarian very inhuman kill people with fighter jets

    u all barbarian coward only know use bomb

    kill innocent freedom fighter just want their land back.

    shame on u malarian

    ReplyDelete
    Replies
    1. diam la. aku tembak kat kepala kau kang. bangsat

      Delete
    2. nak isap konek?

      Delete
    3. nie msti obey mnyamar jdi filipino.fuk

      Delete
    4. pinoy can suck my cock for all i care

      Delete
    5. yeah.. suck that dick!

      Delete
    6. malarian tu pe? demam malaria ke....

      Delete
    7. sultard kiram supporters can bend over and let RMAF shove some JDAM down their ass

      Delete
    8. G la mampos ko.....org ko xtau malu....dtg tmpt org bikin kecoh....mcm har....

      Delete
  5. sama harga dgn cincin rosmah

    ReplyDelete
  6. Bapakkkkkkkk ko kuasa kude !!!

    ReplyDelete
  7. Bapakkkkkkkk ko cincin rosmah !!!

    ReplyDelete
  8. TMJ ada beli tak?

    ReplyDelete
  9. ketiga2 orang umno beli~~~~

    ReplyDelete
  10. cam kete batman pn ade

    ReplyDelete
  11. Najib bleh la beli lambo ni .

    ReplyDelete
  12. Sila undi PR serta merta kerana kereta ini akan diberi percuma kepada setiap rakyat..minyak juga diberi percuma.. tol pun percuma.. jika excident segala kerosakan dibaiki secara percuma..hospital juga percuma..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu semua duniawi.undi pas masuk syurga.takbir !

      Delete
    2. subhanallah...kalau mcmtu dah undi kita bley la bunuh org buat kejahatan sebab kita dah dijanjikan syurga???mana belajar ni??cetek ilmu

      Delete
  13. seriously, design lamborghini paling merapu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails