Friday, 8 March 2013

Serius Cool - MesinLayan Diri Yang Unik Di Jepun (12 Gambar)


Nice!

Alangkah bestnya jika di Malaysia ada vending machine seperti di Jepun? Komik, mainan plastik, payung dan shushi dijual mengunakan mesin layan diri. Kalau versi Malaysia adakah nasi lemak, lemang dan roti canai boleh dijual menggunakan teknik yang sama?


Laporan asal Kotaku 
 

19 comments:

  1. Replies
    1. ko lambat 2 saat

      Delete
    2. nak bisjut

      Delete
    3. bisjut apak kau!!!

      Delete
    4. Apak kau la bisjut

      Delete
  2. Replies
    1. undi pas masuk syurga

      Delete
  3. wow, Lotte fit's
    Si A-ki A-ki Aki-ta!
    Kamu to funyan nyan nyan nya nya funyan
    Kamu to funyan nyan nyan nya nyan
    Kamu to yawaraka LOTTE no Fit’s —FIT’S!

    ReplyDelete
  4. Malaysia da ada vending machine tuk payung. Kat putrajaya.

    ReplyDelete
  5. pic no 9 2 bile nak ade ea kat malaysia??

    ReplyDelete
  6. yeah buku porn kt malaysia bila lagi ???hehe

    ReplyDelete
  7. mana boleh kt malaysia ni jual makanan mengunakan vendor mashine. kitorg suka lepak2 nyembang smbil makan diwaktu kerja. kt jepun takde time utk semua tu

    ReplyDelete
  8. malaysia ada mesin vending air bio power..serupa macam mukjizat menghilangkan penyakit...lagi otai..

    ReplyDelete
  9. Kalau letak kat Malaysia, baru 2-3 hari letak dah rosak. kompem

    ReplyDelete
  10. Pehhh, . . . . seronok, . . . . kat Malaysia dah ade kot, . . . . tapi mesin jual mainan dalam kapsul je kot, . . . .

    http://budakgetah91.blogspot.com/2013/02/boys-motivation-sources-hot.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails