Tuesday, 5 March 2013

Serius Cool - Terowong Bunga Wisteria Yang Cantik Di Jepun (11 Gambar)


Terowong Mat Bunga

Di bandar Kitakyushu terdapat Taman Bunga Kawachi Fuji. Di dalam taman ini terdapat terowong bunga Wisteria yang cantik. Terdapat 20 jenis pokok bunga Wisteria di taman ini dan apabila musim bunga anda boleh berjalan di dalam terowong bunga pelbagai warna. Masa terbaik untuk  melawat taman bunga ini ialah dari bulan April hingga pertengahan Mei. 

Sungguh cantik. Persoalan sekarang ialah kenapa Wisteria Lane dalam siri Desperate Housewives tidak secantik Taman Bunga Kawachi Fuji? Americans fail!




Laporan asal Udivitelno

20 comments:

  1. kenapa Malaysia takde terowong seindah ni??

    sebab kerajaan malaysia songlap duit banyak2 bina masjid..

    semua salah kerajaan UMNO BARISAN NASIONAL..

    LIM KIT SIANG FOR FIRST PRESIDENT OF REPUBLIC MALAYSIA !!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku undi bapak kau. lepas tu suruh bapak kau buat taman macam ni, kalau bapak kau tak dapat buat taman macam aku bunuh kau sial.

      Delete
    2. terbaeklah anon di atas aq ni wkwkw

      Delete
    3. rakyat malaysia tak menjaga adab pertuturan..semua salah Umno BN.. kalau bagi PKR yang memerintah..inshallah semua akan berbudi bahasa macam Tian Chua... Undi aku atak Lim Kit Siang utk jadi presiden pertama Republik Malaysia.. Peace Guys..

      Delete
    4. mak ko orang kelantan babi pundek sialan

      Delete
    5. cina babeng je neyh.. PUIH

      Delete
    6. atok ko blom ape2 dah jadi Tun isap gam ape! Anuar jubo

      Delete
    7. Bodoh!!!!sanggup jilat tapak kaki cine.....ko igt best sgt ker?ko nak Hak Orang Melayu nie dimansuhkan.....pastu kte ni jd macai kt negara yang dlu dikenali sebagai TANAH MELAYU...renungkanlah....

      Delete
  2. omg pepel!!

    ReplyDelete
  3. TUN LIM KIT SIANG... anda mimpi ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia tgh mabuk todi tu...

      Delete
  4. subhanallah.. cantiknya..

    ReplyDelete
  5. Dipersilakan pindah ke Jepun supaya tak sakit hati dengan kerajaan Malaysia

    ReplyDelete
  6. Ada la terowong ala-ala ni kat Titiwangsa.. selalu meleis-hipsters & DSRLFags pegi shoot gambar kat sana..

    ReplyDelete
  7. Bodoh hapa nak Lim Kit Siang jadi presiden
    Habis Agong nak letak mana?
    Ingat senang2 nak buang
    Nak jadikan Malaysia negara komunis, sori ler

    ReplyDelete
  8. saya sokong susu dutch lady sebagai pemimpin susu segar malaysia..tanker you to gooddamitday kerna rosakkan industri susu malaysia..

    sumber:Susunama

    ReplyDelete
  9. obe tengok desperate housewives? desperate gila kau

    ReplyDelete
  10. ramai macai plak dlm nih

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails