Thursday 28 March 2013

Serius - Darna : Wonder Woman Edisi Filipina (13 Gambar)




Darna!

Malaysia ada Captain Malaysia dan Cicakman. Amerika ada Captain Amerika dan Superman. Filipina pula ada Sultan Kiram dan Darna. Darna ialah adiwirawati komik Wonder Woman versi Filipina dan sejak dicipta oleh Mars Ravelo pada tahun 1950, 14 filem Darna telah dihasilkan.Darna mampu terbang, mempunyai kekuatan luar biasa dan kelajuan luar biasa. Darna sangatlah terkenal, sebuah filem Darna edisi Indonesia dihasilkan pada tahun 1980 dan watak adiwirawati ini dilakonkan oleh pelakon ternama Lydia Kandao (kepada nufags, Lydia ialah ibu kepada Nana Mirdad). Komik Darna masih dihasilkan sehinga sekarang dan  sebuah siri TV dihasilkan sehingga 2009

Mohon Supermak lakonan Nasha Aziz diberikan rekaan semula supaya hot macam Darna.




Laporan asal BradPeteHoops

34 comments:

  1. Replies
    1. this comment has been removed by You motherFU*KER!!!
      HAHA!!

      Delete
  2. aku nak order sorang pmpuan filipina kat jamalul kiram yang montok macamni. sape nak mintak jugak, ni email kiram : kiramaramaterbangmelayang@gaymail.com

    ReplyDelete
  3. bayangkan nasha aziz pakai mcm nih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergh.............................

      Delete
    2. nasha aziz dah umur 40 tapi kalu pakai cam nie ..huuuuweeee!!!!

      Delete
  4. Boleh tgok cter ni kat tonton.com.my..drama philipinos..menarik criter die~

    ReplyDelete
  5. i see titties

    ReplyDelete
  6. kalau nash* *zi* pakai.. jatuh bra tue .. hehehe

    ReplyDelete
  7. very fappable... ni pun hot jugak.

    ReplyDelete
  8. aku g satu kedai kecantikan wanita... nak beli collagen tuk awek aku... aku sorg waktu tu sampai kedai tu aku masuk... ade sorang penjaga merangkap tuan kedai umur lewatt 40an... tapi solid terbaik geram aku... aku pun beli la... sambil2 tu aku borak ngan dia... mcm2 borak sampaila dia offer satu barang kat aku.. dia tanye dah kawen ker.. ku ckp dah hehe sj jew.. dia bg satu brg namenyer cincin getah arjuna power kat aku.. aku ckp untuk ape ni... di ckp untuk kepuasan malam pasangan suami isteri.. aku pon haaa kan jer lahh.. aku bukak n ckp kat dia muat kew ni mcm mane nak pakai... dia ckp masuk kan kat anu ko n smpai dekat ngan telo... oooo aku faham... aku pon ckp boleh try x smbil sengih... dia ckp bayar dulu pastu try la kat blakang.... aku pon buat ape dia suruh... aku pakai dah tu x muat masuk... aku panggil dia... dia dtg sambil ckp ish kamu ni kot ye nak panggil pakai la seluar tu... aku ckp alaaa x pe akak tolong la x muat ni... dia pon tolong dan pegang anu aku... ahhh sedapnya... ku dah x tahan terus ckp boleh try alat ni kat akak x... dia yg dah stim ckp ok jer... kami pon main sepuasnya... perghhh sedap... kebetulan dtg lak anak dia kat kedai tu... babi betul laaa... aku stop main dia pakai baju balik... terus ke anaknya sambil berbisik terus anaknya dtg kat aku main ngan aku... perghhh mak ngan anak tibai aku sedap giler... dtg lak nenek dia nak join... mase tu aku terus pukol nenek dia smpai koma n terus sambung main balik... ah sedapnya... tamat

    ReplyDelete
    Replies
    1. babi sial laknat haram jadah sial pukimak ko ! mak ko main dengan babi ke dapat anak macam ko ni

      Delete
    2. anon 29 march 16:58 , ko ni apsal hina sangat percakapan kau tu. walhal anon di atas tersebut sedang cuba menterjemahkan kerakusan nafsu serakah waima nafsu kuda padi beliau. baca saja la..kalau sedang baca tu anu mu berdiri memanggil2 tangan mu, apa lagi terus belasah la si botak mu tu. belasah lah dia sampai si dia muntah putih. bila dia sudah muntah kau jilat la celahan jari mu itu untuk membersihkan lendir-lendiran yang melekit di celahan bana mu itu .

      Delete
    3. u ulang i saman.

      Delete
  9. ingatkan rosmah td....ahahah cer bayangkan....ahahahaaha

    ReplyDelete
  10. itu kain lap cipap basah ke?

    ReplyDelete
  11. Tumpang Iklan, Terima Kasih

    Memerlukan atur cara perkahwinan berpengalaman? Majlis? Hari Keluarga?
    kami sedia membantu dengan kos yang berpatutan
    dan dijamin berpuas hati panelasia.weebly.com/hubungi-kami.html

    ReplyDelete
  12. Ada kain lap pulak kat tengah2

    ReplyDelete
  13. Darna watch 'em here guys http://www.viki.com/channels/9491-darna

    ReplyDelete
  14. apa punya superheroin macam ni, memang mantap tapi tak senonoh pakaiannya.

    ReplyDelete
  15. mcm muke mak aku..haha

    ReplyDelete
  16. ape kgunaan kain kt depan tu..adakh utk mnutup camel toe?

    ReplyDelete
  17. hot tetap hot.kain kat depan tu guna untuk ape yer..buat lap air ker hahah

    ReplyDelete
  18. Biase je nie...kat pusat masaj banyak muka pinoy camnie

    ReplyDelete
  19. macam terlupa tinggalkan napkin bila lepas makan kt hotel je..

    ReplyDelete
  20. Aku pun konpius apa guna kain tu?.... apa-apa pun foto pandangan dari atas nampak menarik. :)

    ReplyDelete
  21. wakarimaSUNalhaji30 March 2013 at 11:25

    setakat tayang tetek...rosmah mansur boleh...nurul izzah blh blahhh...papan sekeping.

    kepada lelaki beriman...bertaubat lah tgk gambar nie

    nie adalah zinar mata...

    ittakuallah....ingat semasa katib membaca khutbah,,,janganlah kamu bercakap2 dan bermain samsung note....terima kasih kpd BN yg memerintah malaysia...kalo DAP memerintah..pasti mercun roket tutun harga dan raya kita bertambah meriah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Palehotak kau mercun roket

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails