Sunday, 24 March 2013

Serius - Kustomasi Kereta Mewah Terkini Di Dubai Menngunakan Ribuan Duit Syiling (10 Gambar)


Al Swag

Kenderaan mewah ialah sangat sinonim dengan  kehidupan Pak Arab yang kaya di Dubai. Boleh dikatakan kesemua warga Dubai mampu memiliki kereta mewah sehingga kereta mewah menjadi setaraf dengan Proton Saga. Everybody owns one so what is so special? Di Dubai terdapat cara baru untuk meng pimp my ride kan kenderaan milik golongan kaya di sana. Cars Coins, sebuah syarikat kustomasi kenderaan di Dubai meletakkan ribuan duit syiling pada permukaan kereta bagi membuatkan kenderaan berkilat seperti permata. Pada Range Rover di bawah, 57 412 keping duit syiling diguakan bagi melitipu permukaan luar kenderaan lasak ini. Hasilnya memang unik tetapi kenderaan ini sekarang terpaksa menampung 107 kilogram berat syiling yang ditambah. Kita harus berbangga dengan pencapaian terikini dari tanah Arab ini. Jila dahulu orang Islam menemui formula matematik, kini mereka menjadi pelopor teknologi menbapak ayamkan kenderaan mewah. Alhamdulillah!



Laporan asal Oddity




17 comments:

  1. Triple Kill!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. god like........!

      Delete
    2. legendary..

      Delete
    3. nie baru AL SWAG!!

      Delete
  2. ni semua dakyah yahudi nak memburukkan nama Negara Arab.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sume salah yahudi.. bila nak salah org Islam sendiri.. ini katak bwh tempurung yg taknah gi negara arab lagi! bumi suci Mekah pun sudah diMcDonaldkan tp salahkan yahudi.. tepuk dada tanya selera la, brader!!

      setakat nak sembahyang kosong tarak isi.. negara arab dr dulu dah musykil dan jahil.. jgn nak sembah2 org arab ingat diorg akan tlg ko bila kena serang ngn amerika sbb ko beragama Islam.. sedar la skit dr mentaliti kampung ko..

      mmg dasar mentaliti org Melayu yg selamanya gagal.. sume salah org.. taknak salah sendiri.. buta mata blh diubati tp kalo buta hati selama-lamanya buta hati..

      Delete
  3. sume salah yahudi.. bila nak salah org Islam sendiri.. ini katak bwh tempurung yg taknah gi negara arab lagi! bumi suci Mekah pun sudah diMcDonaldkan tp salahkan yahudi.. tepuk dada tanya selera la, brader!!

    setakat nak sembahyang kosong tarak isi.. negara arab dr dulu dah musykil dan jahil.. jgn nak sembah2 org arab ingat diorg akan tlg ko bila kena serang ngn amerika sbb ko beragama Islam.. sedar la skit dr mentaliti kampung ko..

    ReplyDelete
  4. membapak-ayamkan~ bukan menbapak-ayamkan~

    apa mekah ada mcD ? baru MCD~ haha~ iran mintak tolong US serang iraq~ iran pulak mintak tolong US serang iran~ arab pulak takut dengan libya~ mana ada orang berani bantah saudi king kecuali muammar gaddafi~ hahaha~

    ReplyDelete
    Replies
    1. pembetulan *iraq mintak tolong US serang iran~

      Delete
    2. sihat2 sahaja~ lama dah tak ber-j-pop~ nama ingat nak tukar dah, tapi sayang lah ID lama malas nak buat baru~

      arab adalah musuh sesama arab~

      bahrain, qatar, emirates jaga2 sikit~ esok2 kalau berperang syiah dengan wahabi, mampos korang~ yang selamat, Eretz Zion & Yerushalayim~ hahahaha~

      Delete
  5. Replies
    1. pembetulan *si fulan minta Kiram serang Sabah~

      Delete
    2. US mmg jahat sejahat jahat syaitan... Iraq dan Iran menjadi mangsa...

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails