Tuesday, 12 March 2013

Serius LOL - Cincin Sinar Biru - Satu Lagi Produk Mempergunakan Agama Yang Bangang


DEFUQQQQQ

Dah dah la tu jual produk kencil tetapi menggunakan agama sebagai pelaris. Baik pergi mampos! Beli filem BLU-RAY lagi berfaedah dari cincin bangang ini!

Thanks @HazrilHaizan for the LULZ



Laporan asal Facebook

58 comments:

  1. assalamualaikum..mari sama2 kita selawat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mende kalo selawat pon nak pakai imam

      Delete
    2. bangang rupanya dia ni, patut la nama carlos santiago. sedeyyyy punya blog BANgkaimi

      Delete
    3. sah sahih tak pernah selawat ramai-ramai. Selawat tak pakai imam. Tapi kalau selalu selawat ramai2, tahu aje orang yg lead selawat tu selalu orang refer sebagai imam. K.A.N.T.O.I.

      Delete
    4. tahniah atas ketololan korang

      Delete
    5. Kita perlu berwaspada terhadap perkara syirik sebegini. Nauzubillah.

      Berita gembira untuk korang pembaca blogserius. Adakah anda muslim celop atau anda mahu berubah kepada muslim yg sebenar-benarnya kerana Allah?

      Bukan muslim pada nama, tapi dah tentu inilah penerangannya, rujuk [sini]

      Delete
    6. aku jadi bilal....

      Delete
    7. suruh pasukan keselamatan kat sabah pakai.. musuh boleh TERCAMPAK!!!

      Delete
    8. weh ummar farouk, layout, background blog ko terang sgt ah, sakit mata aku baca..ksi gelap cm blogserius nie sng skit mata nk bca, terabur skit ah blog ko bro

      Delete
  2. aduuhhh lambat nk menge'first'..

    ReplyDelete
  3. Aku kerja buat Blu Ray player pun tak tau ada khasiat macam ni

    ReplyDelete
  4. mohon Jibby beli 20 bijik...kiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. fuckatan rakyat12 March 2013 18:13

      Mohon nuar beli jugak ni...baguih ni...baik juga untuk tenaga batin...boleh sondol dgn jantan hari2 tanpa rasa risau akan kesihatannya...celako3..bak kata bang non,undi bn membawa kepada kemusnahan,undi pkr boleh menyondol tiap2 hari tanpa risau..

      Delete
    2. hey you, tak baik tau kutuk bang nuar begitu, dia bakal pm kita suatu hari nanti..pergi mintak maaf skrg dgn rosmah..

      Delete
    3. g jilat puki rosmah lah babi..

      Delete
    4. Jangan gaduh...nanti,bila i jadi pm,semua i mansuh.ptptn,minyak.semua i mansuh..skali dgn rosmah mansor pun i mansuh...ok bye..i nak fap dengan boypreng i

      Delete
  5. 1st ? fap fap fap

    ReplyDelete
  6. blue film adalah utk kekuatan tenaga batin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah..senget..=p

      Delete
  7. Pengedar: Golden Harvest Resources

    LOL, harvest from the wallet of retarded people.

    ReplyDelete
  8. dpt kat Aidid Muaddib ni kaw2kene bambu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kang aku suro dia tgk jap bab blue ray ni.alang2 ptg kang nk melepak ngn dia.tah pape je la barua jadah blue ray ni..

      Delete
  9. teknologi blu ray da pelbagai sekarang nih
    wakakakakakakaka

    ReplyDelete
  10. nnt sure kena pirate jgk nihh...mcm dvd..hahahahha

    ReplyDelete
  11. laaaa awat baru jumpe la nie...lau jual kt tentera kita mesti geng2 sultan sulu tu dh tercampak kuar trus blk ke negara asal...

    ANONONONGOK

    ReplyDelete
  12. Lord of the Blue Stpid ring..

    ReplyDelete
  13. pkai kat anu untuk tahan lame....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slalunye bang non je yang buat

      Delete
  14. produk pengikut ac inzal ni..

    ReplyDelete
  15. APSAL SLL NK KATE 1ST? PERLU KE???? DAPAT APE KALO 1ST?
    RM 50 KE??

    ReplyDelete
  16. make sure beli yang original :)
    hahaha

    ReplyDelete
  17. Kat China baru berapa sen jer harganya kalau beli banyak. Jual mahal dengan pakej syiriknya sekali. Aduiiiiii.

    ReplyDelete
  18. permainan psychology yang menggugat akidah....

    ReplyDelete
  19. bagaimana pula dengan cock ring yang dipercayai dapat memberikan kekuatan tenaga batin yang luar biasa kepada pemakainya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko mn ade cock la patrick jahanam!ko dari kepale smpai ke kaki sume mcm cock ade la..

      Delete
  20. Biar betul......
    Benda tak pernah-pernah ada, dibuat bagi ada....Ya Allah!!
    *Sinar biru tercas automatik sewaktu solat/zikir...
    *Siap instruction doa "Ya Allah Pancarkan tenaga sinar BiruMu"
    *Sinar biru terhasil dari tenaga Zikir & AlQuran

    Jenis orang macam mana la ... yg boleh beli ni.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Action Kamen Rider Kick!!! dushhhh.... pancarkan sinar biru hiyarkhhhh!!!

      lol...

      Delete
    2. pehal ngan ko neh?ko jgn bgtau AC Mizal taktik baru ni!kalo x ko punya Kamen Rider Kick tu kang mkn tuan blk..

      Delete
  21. Ini Lord of the ring ni!

    ReplyDelete
  22. fap fap fap

    ReplyDelete
  23. Musuh tercampak apabila terserang LOlOLOLOLOLOL!!!

    ReplyDelete
  24. takkan ada penawaran kalau takde permintaan..sekarang ni barulah aku faham kenapa Dr Asri selalu belasah usahawan yang meniaga menggunakan nama agama..antara hujah Maza yang aku setuju ustaz2 selepas ceramah dia promot produk dia dalam masjid walhal dalam hadith sahih Nabi bersabda barangsiapa yang berjual beli dalam masjid sama ada penjual atau membeli katakanlah kepada mereka semoga Allah tidak memberi keuntungan kepada perniagaan kamu..sekarang ada pulak segelintir manusia buat perniagaan samak rumah dengan tanah yang telah ditapis dan diproses walhal benda ni tak dilakukan Rasulullah, Sahabah dan Tabi'in.. sedangkan zaman Nabi mana ada penapis dan Hadis kata setiap tanah di atas muka bumi boleh diguna untuk bersuci..jika perkara macam ni berterusan tak mustahil ia akan jadi satu kefardhuan di masa depan..Nabi kata sesungguhnya Agama itu mudah,tidaklah seseorang mempersulit dan berlebih lebihan dalam agama melainkan dia akan tewas dan sesungguhnya orang yang terdahulu dibinasakan kerana mereka berlebih lebihan..Alhamdulillah sekarang ni aku celik la sikit jika nak dibandingkan dulu aku dok turut ja apa kata orang agamawan tanpa berfikir dan merujuk kepada Quran dan Hadis..pasal tu la Islam suruh kita tuntut ilmu..kita kena banyak hadiri kuliah agama yang memberi idea dan membuatkan kita berfikir supaya kita tidak fanatik pada sesuatu perkara dan bijak dalam kehidupan..sesungguhnya ulama ulama terdahulu mereka hebat bukan sahaja kerana mereka penghafal malah mereka juga pemikir pemikir yang hebat

    ReplyDelete
  25. AC dimana !??? AC RING!

    ReplyDelete
  26. baca pon dah troll bodoh

    ReplyDelete
  27. semua salah anwar

    ReplyDelete
  28. Brape GB blue-ray ni? Double layer ke?

    ReplyDelete
  29. sebab banyak meleis x guna otak la produk2 mcm ni ada banyak di pasaran. jual produk murah, promote guna agama dan letak harga berganda2. PROFIT! yg jual pun meleis juga. byk meleis yg tipu meleis, tp kaum lain juga yg salah.

    ReplyDelete
  30. kalo korang semua nak jadi imam bilal islam celop islam ori..aku jadi yahudi lah

    ReplyDelete
  31. Ken ngan Ryu pakai cincin ni la kot.. ABUKIT!!

    ReplyDelete
  32. Salam, saya antara agen pengedar Blue-Ray Ring.Berapa banyak benda syirik yang ada di dunia ni yg kita x sentuh? Kenapa mesti cincin tenaga al quran?
    Syirik ke cincin tenaga al quran ni? sejujurnya..
    Selagi dunia belum kiamat, ilmu al quran perlu dicari gali khasiatnya. Allah turunkan penemuan tenaga Al Quran ni untuk dimanfaatkan oleh manusia.Yang anda semua hina tu tenaga dari ayat2 al quran yang Maha Suci.Dan kalaulah cincin ini ada ilmu hitam, mana boleh hilangkan ilmu hitam org lain..Bayangkan ,anda ada cincin sinar biru..dalam tu ada tenaga al quran, dan dapat dirasakan, bukan tidak dapat dirasakan langsung oleh deria rasa.Anda memanfaatkan khasiat tenaga al quran itu dengan tawakal kepada Allah, dan bila anda terserang tenaga itu akan melindungi anda, (tidak kiralah serangan Nasrul haq ke/budi suci ke/sami ke) Bukan khadam yang menjaga anda, tetapi tenaga ayat2 al Quran yg melindungi anda. Tenaga itu bergabung dengan tenaga ruh manusia untuk memancarkan suatu tenaga keupayaan yang tidak terhingga yang menepis tenaga negative yang mendatang.Disebabkan ciri2 tenaga al quran ini menolak tenaga negative, maka sebab itulah jin/syaitan/yang menghampiri, merasa kepanasan, dan dampingan khadam ilmu hitam individu akan lari menjauhi pemakainya.Seseorang yang memiliki dampingan jin akan merasa pening dan jika tidak tahan boleh pengsan seketika.Individu yang diganggu makhluk halus/kerasukan akan merasa kepanasan. Hal ini berbeza dengan berbeza dengan cincin geliga, yang mana manusia meyakini sesuatu yang tidak dapat dilihat apa lagi dirasa..dengan keyakinan sedemikian tanpa bukti deria rasa manusia, apa lagi terhadap keyakinan khasiat2 seperti mencari jodoh, menarik rezeki, mendapat tuah dan sebagainya, maka itulah dikatakan syirik yang jelas.DAN YANG PALING PENTING, ORANG TANYA TENTANG HARGA..Dikaitkan dengan mempergunakan agama..SENANG KE NAK BUAT CINCIN TENAGA NI?? Kalau blog ni digunakan untuk menyebarkan fitnah, sila sebarkan..pahala bagi pada kami ..nanti akhirat jawab sendiri..kami akan tahan anda di pintu syurga sebab hutang fitnah yang anda lemparkan..Ok..Salam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum... dr bergantung pd cincin ni lagi bagus bergantung pd Allah S.W.T.... Al-Quran tu utk panduan... nk tipu pn x yah la pkai name agama.. Assalamualaikum

      Delete
    2. Asalammualaikum..waaaa hebat pasal ni tau pulak ko pasal hukum hakam...habis yg ko guna al quran u ntuk kaut untung tu ape cer?...pastu ko konfom ke masuk syurga?..nak tunggu depan pintu syurga bagai..kalo nak niaga pon byk lagi cr lain beb..xpayahla nak guna agama...ape2 pon semua tu izin Allah jgk...orang cam ko ni la yang byk rosakkan agama..camtu baik semua barang dibacakan ayat Al Quran...sng ...biar semua jd pemalas bergantung pada alat bkn pada Allah...
      Renung2kan dan selamat beramal...
      ASALAMMUALAIKUM...

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails