Thursday, 14 March 2013

Serius Sadis - Kepala Anjing Bengkak Akibat Kolar Diikat Terlalu Ketat (4 Gambar)


Kesian!

Ini ialah kisah sadis hari ini. Anjing dibawah mengalami bengkak yang teruk pada bahagian muka kerana tuannya mengikat kolar yang terlalu ketat pada lehernya. Pemilik anjing ini tidak perasan kolar yang dipasang terlalu ketat dan kepala anjing ini bengkak kerana beliau seorang wanita tua yang mempunyai masalah rabun dekat.Anjing ini bernasib baik kerana berjaya diselamatkan dan setelah menjalani pembedahan kini sihat kembali. Ah..... ada happy ending. Tak macam sadistic ending kisah anjing dan kucing yang terpaksa disuntik sehingga mati kerana tidak berjaya mendapat tuan baru kami paparkan beberapa minggu yang lalu. 




Laporan asal Barnorama

23 comments:

  1. Bernasib baik...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuck yeah 1st la mangkok anon2 lepas gua..

      Delete
  2. Perrgghhh mcm kartun dohh

    http://dewoo89.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. impian aku satu aje
    Aku nak ikat leher Obe...nak tengok berapa besar muka dia boleh bengkak.
    Mohon izinkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan buat mcm tu dkt obe la, tak baik tau, dia cuma insan biasa yang juga perlukan kasih sayang, ikat leher najib dgn rosmah takpe..

      Delete
    2. ikat kotey ko la.. so kotey ko jadi besar nanti awek ko tak lari bodoh ptuihh

      Delete
    3. marilah kita semua perbanyakkan amal ibadat sebelum maut menjemput kita, undilah PAS demi kesejahteraan negara dari musuh-musuh Islam seperti Najib dan Rosmah

      Delete
    4. Tak nak aku
      Elok elok cebok guna air bersih
      Kalau pas memerintah kena cebok guna air teh ais

      Delete
    5. undi pas macam undi kapir dap...da la pas kerusi bertanding kat pr minoriti...camner nak berkuase..jilat bontot kapir je la korang...

      Delete
    6. ya benar tapi sekurang-kurangnya kita konfem masuk syurga jika undi mereka.

      Delete
    7. apa yg menjamin ko masuk syurga?
      amal dah cukup ke?
      confirm ke lps seksa kubur,titian al siratul mustaqim?
      org islam mmg ada harapan masuk syurga,,,
      lagi2 kalau hamba ALLAH tu namanya MUHAMAD @ AHMAD
      dpt syafaat nabi lagi untung....
      buatlah amal jariah
      najib ngan rosmah tu musuh islam ke?
      diaorang kan umat islam jugak
      kat kubur nanti malaikat tanya ke korang pasal 2org mahluk allah tu??
      buatlah amal untuk diri sendiri
      kalau nak nasihat org tu nasihatkanlah
      kalau diorang degil serahkan je pada tuhan yg satu,ALLAH................

      Delete
  4. Aku tak faham knp ada komen2 yg betsifat negatif n yg suka kutuk obe.kalo rasa diri tuh perfect sgt,pi lah buat amal ibadat byk2,bkn kutuk org

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau ni mesti budak baru buat blog & tak kenal kami para anon. anon ialah pengutuk tegar obe la babi punye gossup_guys sundal

      Delete
    2. Obepig pun tak marah. Yang ko plak emo apehal der ? Hahahahahaha.

      Delete
    3. Tah ko ni mcm bagus jer...obepig ada bagi punggung dia kt ko ke kalau ko bela dia?...ehh syial laa.....puii!,

      Delete
    4. rilek anon-anon sekalian, jgn marah2, ini bakal mencetuskan rasa kurang senang orang2 bkn anon

      Delete
    5. yang gemuk tetap gemuk~ itu kamu tidak dapat nafikan!
      obe gemuk!

      Delete
    6. '' kau ni mesti budak baru buat blog & tak kenal kami para anon. anon ialah pengutuk tegar obe la babi punye gossup_guys sundal "

      ayat org yg xde otak . ko yang sundal , kate org sundal .
      hidup menyusahkan org .
      kalau xsuke obe , xpyh jenguk blog dia laa lahanat .
      bongok !

      Delete
  5. bangangnye pegi psng kolar ketat2 . kesian anjing ni :(

    ReplyDelete
  6. Jom pakat ramai2 like page ni ;D

    http://www.facebook.com/pages/Ministry-of-Perfume/344247482359120

    ReplyDelete
  7. best komen sbg anon ni rupenye

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon hacikk kau!!!

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails