Friday 22 March 2013

Serius Seleb - Rupa Penyanyi Alizee Sekarang (11 Gambar)


Nooooooo

Alizee muncul di dalam industri muzik pada tahun 2000 dengan lagu provokatif Mo Lolita.  Alizee atau nama penuhnya Alizée Jacotey (28) sudah lama tidak kelihatan di kaca TV dan lagu beliau jarang kedengaran di radio tempatan. Tetapi tahukah anda beliau masih bergerak aktif dan baru sahaja mengeluarkan album terkini beliau bulan lalu. Alizee sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak perempuan. Lihatlah rupa beliau sekarang.

IN B4 "nama betul dia Ya Kotey?"



Laporan asal Alizee Music

34 comments:

  1. burok.penuh tatu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu comei giler!
      Sekarang dah macam tukang angkat tong najis..
      Cam cibai!!!! cibai!!!!cibai!!!! cibai!!!!cibai!!!! cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!cibai!!!!

      Delete
    2. eh bodo. melebih2 lak komen ko sampai kesinun. tamak haloba

      Delete
  2. the tattoo ruined her cuteness

    ReplyDelete
  3. pretty face, ugly tattoo...

    ReplyDelete
  4. Hoi.camner ko buat tulisan besar gini hah?

    ReplyDelete
  5. cubaan obe utk mengetahui bagaimana anon merosakkan bahagian komen page beliau

    ReplyDelete
  6. aku pun nak tau

    ReplyDelete
  7. menangkapi ikan

    ReplyDelete
  8. Ni semua salah nik aziz

    ReplyDelete
    Replies
    1. pe bodoh abadi ko ni....aku naik benci r manusia cm ko ni,boleh tak ble bc blog2 cmni jgn kaitkn ngn politik???org tua tu xbsalah lngsung!

      Delete
  9. 1st tian chua

    ReplyDelete
  10. masih ku igt ikan die

    ReplyDelete
  11. kalau boleh saya pun nak tahu

    ReplyDelete
  12. ZAKAR KU TEGAK MELIHAT AWEKS NI...HAHHAHA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu menunjukkan lu normal, kalu zakar lu tegak tgk jantan, lu tak normal mcm an... ibra...

      Delete
  13. saya teringin sangat melihat puting tetek alizee... apakah agaknya warna puting dan areolar beliau?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko tengok la puting bini ko .. sama jer lebih kurang..

      Delete
    2. Puting mak ko pun sama jugak..

      Delete
    3. puting mak kau aku tau kaler apa sebab semalam aku baru lampiaskan air mani aku atas tetek mak kau.

      Delete
    4. kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

      Delete
  14. ghjghjgjfjvhbyetvfwesrgvgdhfgjghjghjghjjghjghjhgjhgfjgfjhjjjjjjjjjjjjghjghjfbtrfvytwctw tvwvgcv v

    ReplyDelete
  15. sakdansdlknsafdlksnflndslfadslfndslgnlsdkfnglfdnglfndlghndlhnhldtnlhngfldnhkglkfdnhlkngflknhlkfgnlhnhldfgnhlgfknhnlhgflhngflhlfgnlhnlnhlgnlhknhnbkfdnbdknbsldfknblkfnbldfkblblkfb

    ReplyDelete
  16. apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?apa korang merepek ni?

    ReplyDelete
  17. ni ha bende btul2 hot

    ReplyDelete
  18. bodooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails