Monday, 18 March 2013

Serius - Temuduga Menjadi Pramugari Di China (18 Gambar)


Serius

Sebelum ini ada kami paparkan gambar pramugari di China menjalani latihan sebelum layak menjadi krew penerbangan. Hari ini mari lihat proses temuduga untuk dipilih menjadi pramuhagari. Kerjaya pramugari masih dianggap kerjaya yang berprestij di China dan saingan untuk mendapatkan tempat adalah sengit. Seperti yang anda boleh lihat proses pemilihan agak seksis. Mengapa di China tak ada pramugara! Seksisi! Boikot!



Laporan asal Izismile

27 comments:

  1. Assalamualaikum First!

    ReplyDelete
  2. 1st!!hahaha!!

    ReplyDelete
  3. Tak yah sesusah jadi pramugari. Jadi ayam kat msia pun lumayan mehh

    ReplyDelete
  4. hok aloh. chill lah. be open minded la sikit. hehe

    ReplyDelete
  5. xde sapa suh ko baca blog ni,,gi layan al-kuliah sana.

    ReplyDelete
  6. haha...main copy & paste je komen..lul..

    ReplyDelete
  7. second pic...pompuan paling depan-nipple detect...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana ada nipple senget ke tepi.. mata spero tul..

      Delete
    2. ade la nipple senget ke tepi , tu nipple mak kau la

      Delete
    3. bapak parking sereng nipple dia

      Delete
  8. ade plak org detect benda lain... ceshhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak nipple? nyonyot nyonyot nyonyot

      Delete
  9. weh tadi hujan doh kl, aku pun tak tau asal

    ReplyDelete
  10. semua muka kesempitan wang nak carik orang kaya jadi laki, #tipikalchinese

    ReplyDelete
  11. FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP ~~~

    ReplyDelete
  12. obe pig bodoh repost

    ReplyDelete
  13. hooott .. http://goo.gl/V9yLu

    ReplyDelete
  14. obe ni gay aku rasa... fucking gay....

    ReplyDelete
  15. Kompem kalo gagal interview kene seludup jadi ayam kat bukit bintang

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails