Thursday 7 June 2012

Serius WTF - Fesyen Gangster Mexico (10 Gambar)


Rempit - Taco Style

Di bawah ialah street fashion warga Monterrey Mexico. Fesyen aneh ini popular dikalangan remaja yang meminati muzik yang berasal dari Columbia. Fesyen rambut mereka diilhamkan dari fesyen rambut kaum Aztek. Ada diantara mereka memakai "papan tanda" besar sebagai pegganti bling bling yang mereka tak mampu nak beli. Papan tanda ini mempunyai imej Santo Kristian. Inilah fesyen jalanan di Mexico. Selama ini aku ingatkan fesyen Mat Rempit Malaysia dah busuk habis tapi rupa-rupanya ada yang lagi WTFBBQ







Laporan asal Vice

35 comments:

  1. Cam Justin Bieber salah potong rambut pun ade. Muahaha

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. name mcm org beriman mamat ni..tapi ayat cam lahanat...

      Delete
    2. kamu 2 org akan masuk neraka nanti jika berterusan membenci antara satu dengan yang lain.

      Delete
    3. ade aku mention aku benci dia...kan syed kan..kan..aku sayang sedare aku le..ala laila ni sikit sikit neraka...ble ngorat??

      Delete
  3. Ni fesyen nak mintak penumbuk kahkahkah

    ReplyDelete
  4. Yg pakai topi tu gempaq siot. 'Pakai' ke letak?

    ReplyDelete
  5. muka bukan setakat pecah rumah,pecah amanah pun ada.hodoh nak mampus sial dressing.rambut tu guna nak maintain macam tu letak minyak gris ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada lagi kau azfar? apsal kau delete komen kau arituh? alah yg kau ckp palat tuanku tu?kau ingat muka kau tu hansem gak ke?muka kau pun tahap muka jamban pecah

      Delete
    2. profile pic mat rempit pecah rumah sial.anu-are al juburi

      Delete
    3. aku tau kat mana kau belajar ok azfar poli sg lang kan....

      Delete
  6. musibat haram jadah..mcm burritos

    ReplyDelete
  7. yang 3rd last tu mcm S.Kadarisman je sample muka.

    ReplyDelete
  8. Pergh! Seram aku.. Err aku tengok gengster ke tengok hantu seram2 ni?

    ReplyDelete
  9. 3 words for this Look like Shit

    ReplyDelete
  10. waaahhhhhh...kacak nye...

    ReplyDelete
  11. hairstyle apa kah?? Kalau ada yang bwk pesen ni dtg tmpt keje aku memang aku terus jawab 'maaf hairstylist tak tau potong macam ni' tutup kedai terus pas tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai ko keje staffnurse ke ni?

      Delete
    2. ha ah staffnurse kat hospital pantai pandai ko teke teehee

      Delete
  12. hahahaooo..dah ada 5-6 gambar kat atas tu..pelik loo..
    tapi kalu duduk kat situ, semua orang pun rambut gitu..tak pelik la kot.
    --fesyen menyusahkan. Nak kena maintain rambut terjurai gitu...

    ReplyDelete
  13. fuck la obe feshen mat rempit dah busuk abes!
    wei mat rempit pakai arai
    oakley
    baju quick
    jam g-shock sume bagai
    busuk ke?
    nerd macam ko je ckp cmtu

    ReplyDelete
    Replies
    1. err,dude. ape yg ko pakai tu semua busuk sebenarnye. please take note.

      Delete
    2. hahaha..dia nk tnjuk dia mat rempit sejati..pui.

      Delete
  14. muka cm kanak2 ribena je..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails