Saturday 13 October 2012

Serius Cool - 50 Sebab Kenapa Galaxy S3 Lebih Best Dari Iphone 5


Time for butthurt!

Sila emo ifags!


41 comments:

  1. selamat binatang semuanya

    ReplyDelete
  2. robot bikarbonat13 October 2012 at 19:10

    Kedua dan slamanya

    ReplyDelete
  3. gajah gajah gajah

    ReplyDelete
  4. hai, selamat berkenalan semua.

    ReplyDelete
  5. iphone 5 still better in processsing.

    ReplyDelete
  6. 51) badan plastik. badan plastik pada samsung s3 membuatkan badan lebih tahan lasak. tidak mudah patah jika dilenturkan pada 90 darjah.

    52) masih laggy. henpon yg laggy mmberikan masa untuk umat islam berzikir sehingga ianya kembali normal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. who the heck wants to bend their phones to 90 degree ??

      Delete
    2. Butthurt detected...tettttt!!!

      Delete
    3. specifically butthurt ifag

      Delete
  7. Artikel saya yang lalu telah mengundang begitu banyak komen. Hampir kesemua komen tersebut menghentam PTD. Semua komen menggambarkan PTD sebagai kareer yang paling tidak berguna. Ada sahaja komen negatif yang dilontarkan kepada golongan PTD.

    PTD sememangnya telah dilatih untuk menghadapi komen sebegini. Antara latihan utama yang dihadapi oleh semua PTD adalah menilai diri sendiri tanpa menilai diri orang lain. PTD dilatih untuk mencari kelemahan diri, bukannya mencari kelemahan orang lain.

    Secara hakikatnya, untuk menyertai PTD kebarangkaliannya adalah 1/20,000. Dalam erti kata lain, 19,999 yang gagal menjadi PTD akan terus menghentam PTD. Segala macam tohmahan dan maki-hamun akan dilontarkan kepada PTD.

    Peliknya PTD tidak pernah melawan. Hampir semua skim perkhidmatan lain menghentam PTD. PTD masih bertahan dan terus bertahan. Sebabnya mudah, bukan tugas PTD untuk mempertahankan dirinya, sebaliknya PTD hanya fokus untuk menyumbang kepada negara.

    Kalau dicampur dengan golongan pelaksana yang turut memberi komen dalam blog ini, maka jumlah yang membenci PTD di Malaysia mungkin sama banyak dengan penjawat awam yang menentang kerajaan.

    Peliknya, penjawat awam yang menentang kerajaan ini terus menyambung perkhidmatan sehingga 60 tahun. Jika kita sebenarnya penentang bermaruah, bila kerajaan terus memerintah, kita sepatutnya meletak jawatan. Semua PRU dimenangi oleh kerajaan, golongan penentang ini terus bekerja sambil bersungut tentang keburukkan kerajaan.

    Saya tidak yakin semua yang mengemukakan komen ini mengenali diri saya. Jika mereka mengenali diri saya, pasti mereka tahu mengapa saya menulis sedemikian rupa.

    Saya tidak menghalang anda untuk terus memberi komen. Malah, saya tidak akan menghapuskan komen anda dari blog ini. Saya sebenarnya boleh memilih komen yang mana untuk saya kekalkan. Saya akan terus membiarkan PTD dikritik dan dikomen.

    Saya percaya dengan cara ini PTD akan terus dapat membaiki segala kelemahan diri. Kelemahan perlu dibaiki. Perlu diterima. Perlu diambil secara positif. Hanya dengan kaedah ini, PTD akan terus dapat menyumbang secara efektif dan efesien kepada Malaysia.

    Saya menulis untuk meluahkan pendapat saya. Saya menghuraikan fakta mengikut sudut pandang saya. Saya juga membaca komen anda semua mengikut kefahaman saya. Sebabnya mudah, saya seorang manusia. ADIOSS

    ReplyDelete
    Replies
    1. xfaham. Mungkin tuan perlu mintak biskut ngn anon.

      Delete

    2. #1
      Today, 09:26 AM

      balqis07
      Well-Known
      Member



      Trader Rating: (0)
      Join Date: Jan 2010
      Posts: 7,953
      Poster Rank: #271
      Blog Entries: 2
      Thanked 231 Times
      Active Level

      ‘Anu’ bengkak pakai gelang


      IPOH: Bidang tugas anggota pasukan bomba dan penyelamat kini bukan sekadar memadam kebakaran atau mengeluarkan mangsa kemalangan, malah turut meliputi kerja menyelamatkan lelaki gila seks gara-gara cincin, gelang besi atau nat skru tersangkut pada kemaluan mereka.

      Dalam kes terbaru, minggu lalu khidmat anggota bomba dan penyelamat Ipoh ditagih pihak hospital bagi memotong nat besi yang tersekat pada kemaluan seorang lelaki berusia 30-an.

      Lelaki terbabit berbuat demikian kerana terpengaruh dengan dakwaan kononnya pemasangan gegelang seperti cincin dan nat pada kemaluan mampu meningkatkan keupayaan seksual serta memanjangkan zakar.

      Pegawai Bomba Kanan II, Balai Bomba dan Penyelamat Ipoh, Mohd Mahir Mat Saad berkata, lelaki itu dikejarkan ke Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB), di sini, selepas nat besi bersaiz lebih kurang syiling 50 sen yang disarungkan pada pada kemaluannya gagal dikeluarkan.


      Menurutnya, tindakan lelaki itu menyebabkan aliran darah pada kemaluannya tersumbat sehingga alat sulitnya itu membengkak dan bertukar lebam hitam.


      sumber:http://www.hmetro.com.my/articles/20...061332/Article

      Delete
    3. PTD = Pegawai Tanpa Didikan

      blaja sastera masa form 6. pastu sambung degree budak IT. apply keje gomen gune kabel makcik. dapat duduk PTD 41. 5 tahun kemudian naik 44.bile suh buat keje, hampeh. policy jabatan pun blum lagi tau.

      tak percaya,rikki mana2 PTD kat mana2 jabatan.

      saya tak butthurt.saya JUSA A.

      *grab popcorn.omnomnomnom

      Delete
    4. butthurt grab popcorn

      Delete
  8. samsung android phone > other android phone > nokia phone > other non-android, blackberry, ios phone > telefon rumah > blackberry > air-cond > refrigator > toaster > calculator > sempoa > iphone

    ReplyDelete
  9. Rentikanlah provok dan membuli Apple. Realitinya, ramai pengguna android iri hati dengan pengguna iphone dalam bab app. App adalah king bagi pengguna iPhone. Jangan blame apa yang mereka mahukan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. watafak ifag..xpayah sembg pasal app dgn android maa..lu olang manyak bolo..wa bole bg lu 1000 app secale pecuma..kalau lu mau la biskuit pon bole..byk bolo la lu..bdak sekola beli ipok pkai duet mama papa..cinabeng

      Delete
    2. lu ngan mak android lu lg bolo...nak biskut?

      Delete
  10. Blogserius > Prince of noob ....noob nak ngaku dak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. apsal tak nak ngaku pulak, dah tentu la mmg betul. sbb tu aku listkan blogserius sebagai Hokage dalam dunia blog

      Delete
  11. Orang miskin papa kedana jer pakai android. Nak beli iPhone, tak mampu. Kutuk org mampu pakai iPhone. Ahhh. Sial la droidfag. Kumpul duit dlu. Kalau masih tak mampu, pakai jer android. Xyah bising-bising. Pi duk diam-diam di PPRT. ***Aku tak emo, sekadar copy and paste statement nie dari blog lain***. Androidfag memang selalu emo ngan iFag. Are u jelly ? Gi mampos la droidfag. Hak tuihhhh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. so? nak biskut?

      Delete
    2. mcm org bute it je cra ko ckp ni ....

      Delete
    3. Droidfag, sila pergi mati. Hidup klo asyik dengki ngan iFag, baik pergi mati. Terima kasih.

      Delete
    4. setahu aku S3 lagi mahal kot dari ipong yg xseberapa ni. orang buta it je banga pakai ipong ni.

      Delete
    5. Kau mmg xtau harga pasaran. Gebang lebih tapi pakai symbian. Pegi mati la woiiii droidfag.

      Delete
  12. aku pakai iphone 5 untuk sms ngan buat call jek.

    ReplyDelete
  13. Dear admin,

    I am st0rm h@ck3r i am so sorry to say this... Your security on blog still weak and like your brain just a verbal warning from my crew, and i am from south USA hence from big community of world h@ck3r.. I am able to change your screen, trace your ip, hack your database even your pc.
    I am conspire with malaysia hacker, indonesian,japan,brazil,combodia,pakistan,india,australia,manila and more.
    STOP using your racist on iphone or anroid system, i can say you still weak and dumb on System and technology and i am better on it. This both from my country and build by my people not your mom factory, i am will watching this blog on next. If you still barking like dog but you a just a pieces of nut please KEEP QUIET. If you say you want to change your screen I CAN MAKE IT.



    Truly....
    St0rm h@cker

    ReplyDelete
    Replies
    1. i hope u can change my screen since u can do that. i dont have enough money to buy a new one. thanks.

      Delete
    2. iphone sucks motherfucker

      Delete
    3. south usa? lmfao

      Delete
  14. Hoh? Tak sangka abg abiskan masa 10 minutes semata-mata nak nengok bideo nih! (>_<!)
    #mohon lepas nih carik bideo yg spokeperson dia Gadis OK?

    ReplyDelete
  15. Just bought Samsung S3. So far so good but i upgraded the battery with Yoobao 4200 mAH. 2100 mAh not gud enuf for me. Jellybean upgrade is awesome. Still using iphone 4 as a backup. NOw i'm an ifag and Droidfag. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails