Monday 8 October 2012

Serius - Snek 1Malaysia (5 Gambar)


Snek Hebat!

Jika anda memakan snek ini..... anda akan menjadi patriot sebenar dan semangat cinta negara bertambah 1000%*

*Citation needed




287 comments:

  1. Replies
    1. Sejak kebelakangan ini, ramai astist kita berpakaian tidak senonoh dan suka menunjukkan lurah tetek. Ia adalah satu kesalahan dalam etika pemakaian ahli. Saya akan fikirkan tindakan yang boleh diambil kepada artist tersebut

      Delete
    2. saudara zed zaidi ada kebarangkalian mungkin faktor pemakanan+tiada bacaan doa sebelum bersenggama orang2 dahulu

      Delete
    3. Saya Membantah keputusan AJL yang menyatakan Saya Juara.

      Delete
    4. ade aku kesah noks. pegi jahanam ajl tu. aku ada kedai kosmetik

      Delete
    5. kat mana dia jual coklat 1malaysia barizan nazional ni? serious aku nak beli nak rasa, boleh lawan tak coklat tora dtg lagi... kalau ok aku nak kasik kat awek aku ni

      Delete
    6. noob : a person who is inexperienced in a particular sphere or activity, especially computing or the use of the Internet

      Delete
    7. Cuba tengok nie...

      GANGNAM STYLE versi BERSIH
      BERSIH

      Delete
    8. ko ada awek ke? ko belila coklat tu utk melampiaskan nafsu ko wahai noob..

      Delete
    9. perkataan 'noob' sebenarnya adalah berasal dari 'newbie'.
      Maksud dari 'newbie' adalah 'orang baru', macam 'orang tak ahli dalam sesuatu perihal'

      Example:
      Saya adalah 'noob' dalam komputer, bermaksud 'saya tak pandai memakai komputer'


      For everyone else:
      She is asking in Malay language:

      Malay: apa maksud perkataan 'noob' ?
      English: What is the meaning of the word 'noob' ?

      Apa = what
      maksud = meaning
      perkataan = word, phrase

      Delete
    10. saya tak berniat nak menari seksi. saya tak sengaja. jangan cepat sangat menilai saya ok

      Delete
    11. Aku Menang.....!!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
    12. gi mam dgn korang sume. aku ade pgkt 'Dato' ko ade?

      Delete
  2. Hubungan seks didefinisikan sebagai persenyawaan, persetubuhan, "bersatu", hubungan kelamin atau jimak adalah satu aktiviti merangsangkan deria sentuhan kulit secara keseluruhan sehingga memasukkan alat zakar (lelaki) ke dalam lubang faraj (wanita) atau mana-mana liang individu lain secara geselan berulang dengan niat ingin mengeluarkan air mani (lelaki atau wanita) sedikit atau seluruhnya.

    Rangsangan ini adalah naluri semulajadi (nature) semua makhluk hidup untuk menyambung generasi seterusnya agar baka tidak terpupus.

    Hubungan ini selalu dikaitkan dengan perasaan cinta atau nafsu syahwat yang memuncak di kedua belah pihak. Hubungan seks biasanya bermula dengan kucupan, belaian atau sentuhan bahagian kulit lembut, menggosok atau menggesel dan memasukkan alat zakar ke dalam liang faraj (wanita) secara berulang dan disudahi dengan kekejangan/inzal (puncak syahwat) secara berperingkat dalam beberapa detik. Terdapat banyak teknik hubungan seks telah direkodkan (sila lihat Kamasutra).

    Pancutan cecair putih pekat (sperma) dan campuran air mani yang berlaku dan mulai mencair. Proses hubungan seks berlangsung dalam tempoh kurang 5 minit sehingga melebihi 2 jam. Kebiasaannya proses ini akan berulang-ulang apabila kembali terangsang.

    Sebelum melakukan hubungan seks, individu tersebut akan berasa panas, fikiran menjadi agresif, deria kulit menjadi peka, alat zakar (lelaki) menjadi panjang, tegang dan mengeras. Faraj wanita akan berdenyut-denyut, lembapan meningkat dan mengeluarkan cecair putih dan licin beralkali. Kedua alat ini mulai berasa gatal dan kemerah-merahan.

    Gelombang aura merah dari kedudukan pusat membesar sehingga ke bahagian otak. Mendorong fikiran untuk melepaskan keinginan melakukan hubungan seks dengan lebih radikal seperti menjilat atau mengisap kemaluan dan sebagainya.

    Setelah melakukan hubungan seks, kedua-dua individu yang merasai kenikmatan dan kepuasan akan berasa tenang, santai dan letih. Aura biru akan mulai menguasai badan individu dan aura merah kembali ke kedudukan pusat.

    Kesan hubungan ini kepada wanita boleh mengakibatkan kehamilan berlaku jika tiada langkah pencegahan diambil. Wanita hamil selama 40 minggu akan melahirkan bayi hasil dari gabungan dua benih (sperma dan ovum) dalam satu nukleus. Wanita ini menjadi ibu kepada bayi tersebut.
    Lihat Juga

    Seks oral
    Seks anal
    Penyakit kelamin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu Pencapaian ilmu yg bagus.

      Delete
    2. Entry yang berinformasi! Kipidap anon!Majulah anon untuk negaara!

      Delete
    3. fap fap fap

      Delete
    4. Nice info dari Dr. Anon~!!

      Delete
    5. Lemah tenaga batin atau juga dikenali sebagai mati pucuk merujuk kepada ciri-ciri kegagalan alat kelamin lelaki untuk menegang atau mengekalkan ketegangan sehingga mencapai kepuasan seks.[1]

      Ia juga dikenali dengan nama disfungsi erektil (ED) atau "impotens'"' dalam istilah perubatan.
      Isi kandungan

      Punca

      Keadaan ini berpunca dari banyak sebab, seperti masalah jantung yang tidak disedari [2][3], darah tinggi dan kencing manis, kebanyakannya mampu dirawat.

      Punca masalah lemah tenaga batin boleh disebabkan oleh psikologi atau fisikologi. Dari segi fisiologi, ketegangan zakar adalah melalui mekanisma hidrolik berasaskan darah memasuki dan dikekalkan dalam zakar, dan terdapat pelbagai cara ia terhalang, kebanyakannya boleh dirawat. Mati pucuk psikologi adalah di mana kegagalan tegang disebabkan pemikiran atau perasaan dan bukannya kegagalan fisikologi; dan ini sering kali boleh diatasi. Dalam masaalah mati pucuk psikologi, terdapat kesan plasebo yang jelas.

      Ubat yang diberikan oleh doktor untuk merawat penyakit kencing manis, sakit jantung dan tekanan darah tinggi boleh menyebabkan lemah tenaga batin apabila diambil secara berterusan. Oleh itu, adalah baik jika pesakit berbincang dengan doktor berkenaan kesan sampingan tersebut, sebelum memula mengambilnya.

      Pesakit dengan masalah jantung sering kali diberikan ubat yang mengandungi nitrat. Bahan aktif dalam ubat mati pucuk (seperti Sildenafil Citrate (Viagra),Cialis dan Levitra) mampu berinteraksi dengan nitrat dan menurunkan tekanan darah kepada paras merbahaya dan mampu membawa maut.

      Bagi pesakit kencing manis, darah tinggi atau kalesterol tinggi mengambil ubat tanpa rujukan doktor mampu menyebabkan kesan sampingan merbahaya seperti kegagalan ginjal.

      Lemah tenaga batin, berkait rapat dengan tanggapan budaya kepada kesuburan, kejayaan, dan kelakian, mampu menyebabkan kesan psikologi teruk termasuk perasaan malu, perasaan hilang harga diri atau rendah diri; seringkali ia tidak perlu kerana dalam kebanyakan kes ia boleh diatasi. Terdapat budaya menyepi yang kuat dan tidak mampu berbincang mengenai masaalah ini. Fakta sebenar adalah sekitar 1 dari 10 lelaki akan mengalami masaalah lemah tenaga batin berulang pada satu ketika dalam hidup mereka.
      Diagnosis / kaedah mengesan

      Setakat ini tiada cara yang formal untuk mengesan penyakit ini. Beberapa ujian darah adalah secara amnya dijalankan untuk mengasingkan penyakitkan lain seperti diabetis, hypogonalism prolactinoma.Penyakit ini juga dikaitkan dengan amalan gaya hidup yang tidak sihat, amalan pemakanan yang tidak seimbang, obesiti dan penyakit kardivaskular seperti penyakit alteri koronari, dan penyakit 'peripheral vascular'.

      Kaedah yang berkesan untuk membezakan pesakit mengalami ED secara organik atau psikologi ialah mengetahui samaada pesakit pernah mengalami ereksi atau tidak.
      Ujian klinikal bagi mengesan ED

      Ereksi zakar sewaktu tidur (Nocturnal Penile Tumescene - NPT)
      Untuk lelaki normal, mereka akan mengalami ereksi sebanyak 3 - 6 kali sewaktu tidur pada waktu malam, terutamanya semasa 'pergerakan pantas mata' atau 'Rapid eye movement sleep' (REM). Jika ini tidak berlaku ia mungkin disebabkan oleh kerosakan urat saraf atau saliran darah ke dalam zakar.Ia boleh diketahui dengan menggunakan peralatan seperti :

      Test Bands @ Snap Gauge

      Kertas atau filem yang diletakkan pada zakar sebelum tidur,apabila terjaga keesokkan paginya, lihat samaada kertas atau filem tadi terlah teputus/koyak atau tidak,jika ya maka ereksi telah berlaku semasa tidur,jika tidak peseakit mungkin mengalami masalah ED

      RigiScanTM

      Sejenis alat yang perlu dipasang sebelum tidur pada zakar,sewaktu tidur, ia akan merakamkan aktiviti zakar seperti bilangan ereksi dan kekenyalan zakar.

      Nocturnal Electrobioimpedance Volume Assement (NEVA)TM

      Alat yang berfungsi berasaskan prinsip rintangan bio-elektrik.Ia dapat merekodkan aktiviti zakar sewaktu tidur seperti bilangan ereksi, jumlah darah yang keluar atau masuk ke dalam zakar,keratan rentas zakar dan panjang zakar.

      Delete
    6. Anda Sungguh Berbakat Dalam Aktiviti Zakar.

      Delete
    7. u re good...

      Delete
    8. Satu lagi komen kupasan ilmiah yang penuh dengan nilai instrinsik dan ekstrinsik. Inilah anon yang kita mahukan untuk memartabat Malaysia sebagai negara berilmu~~lulz~

      Delete
  3. tiada logo halal di temui. haram di makan.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. kn bertepek logo halal tu..
      ad logo dacing gerenti halal la..

      Delete
    2. ee pandai nye stuggahn..eee pndainye. xsgka lah. so silalah jilat jubo kambing

      Delete
  5. JAX TELLER SAMCRO8 October 2012 at 10:30

    aku bukan 1st!! mane si syafiqnawi ek? master in biotechnology tu.

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. hai babi sundal.. dah kencing jilat lagi

      Delete
    2. MEMANG BUDAK TAK SEDAR DIRI LAGI. TETIBA JERK MENCARUT. LOW CLASS NYER MASTER...HAKTUI!!

      # MAK ANON RAGE!

      Delete
    3. udoh2 ler tu agak2 la nak bahan orang pun. apa la salah budak ni dgn korang sampai nak fitnah dia. takkan sbb lawak dia tak menjadi kat adb korang bahan dia kaw?

      Delete
    4. ko bute ke ape? die taip ape tu. ko g ah comolot sana dgn bewok tu

      Delete
    5. kalau dia yg komen mesti la dia pakai profile dia sendiri... kalau setakat tulis nama org lain, letak link ke blog/twitter dia, sapa2 boleh buat. ko ni pun agak2 la... jgn la bendul sangat

      Delete
    6. takpe la PON...komik aku mmg tak lawak pun..biar la dorang kutuk aku, aku tak kisah....aku kan ada master, dah nak abis dah ni...=)

      Delete
    7. sudahlah prince noob dan syafiq asnawi. hentikan sandiwara lemau ini

      Delete
    8. Aku tanye kat die, die bukan wat master, die wat honours, nampa sgt ko bukan syapig nawi! pui!!

      Delete
    9. syapig dan noob babi dah bgabung? tidak!!!! korg wat club gay

      Delete
    10. EH NOOB KENAPA MENCARUT BENDUL KAT ANON ?????? LAGI SKALI MENCARUT MAK AKAN DECLAIRE PERANG!

      #MAK ANON RAGE!

      Delete
    11. Mencarut merujuk kepada perbuatan maki-memaki ataupun pengeluaran kata-kata kesat. Secara umumnya,mencarut adalah kelakuan yang tidak membawa sebarang faedah. Perbuatan ini bukan sahaja membazir masa, malah mampu menjejaskan mentaliti pengamalnya.

      Anda dinasihatikan supaya elakkan mencarut di wikipedia. Perbuatan anda akan menjejaskan fungsi wikipedia sebagai wadah penyampaian ilmu dan bersamping itu mengurangkan berkat anda. Penyelia wikipedia dan juga pengguna wikipedia yang jujur akan mengeluarkan sebarang mesej-mesej mencarut yang tertinggal dalam wikipedia.

      Selain itu perbuatan mencarut akan mengurangkan rasa hormat orang ramai terhadap diri seseorang. Seseorang itu dianggap kurang beradab, dan mempunyai mentaliti yang kurang matang. Dalam kebudayaan orang Melayu pula, mereka yang mencarut biasanya dikatakan kurang ajar. Ini membawa maksud yang amat keras, iaitu mempunyai ibubapa yang yang tidak mengajar tertib kepada anaknya disebabkan salah satu sebab - kejahilan, kurang pendidikan, berasal dari keturunan tidak baik, dan lain-lain.
      Tindakan

      Pencarut atau orang yang melakukan perbuatan dan tingkah laku mencarut ataupun mempunyai sifat-sifat seperti itu sepanjang penglibatannya dalam projek Wikipedia boleh dikenakan tindakan. Antara tindakan yang boleh diambil adalah:

      Mana-mana penyunting, birokrat, penyelia, bot atau ahli Wikipedia boleh memberi amaran dan peringatan supaya pelaku tidak mengulangi tingkah laku tersebut lagi, ATAU;
      Mengadakan penyuntingan semula menerusi kaedah pembuangan frasa kata-kata kesat atau maki-hamun tersebut atau mengembalikan kepada suntingan sebelumnya atau memperbaiki rencana yang terlibat, atau menghapuskan laman/rencana terlibat ATAU;
      Birokrat atau penyelia boleh bertindak terus tanpa memberi peringatan terlebih dahulu kepada pelaku untuk menyekat akaun/IP pesalah pada tempoh masa mengikut budi bicara mereka.

      Kategori:

      Panduan Wikipedia

      Delete
    12. A "noob" is a person who is new or inexperienced in a subject, usually an online game. Noobs are usually annoying and excessively stupid. Do not confuse noobs with newbs, who are inexperienced players that tend to be more mature and strive to become better.

      Delete
    13. Noob is a corruption of "newbie," a usually derogatory term applied to the inexperienced newcomers into a field. For example, in a tech support forum, a user asking how to save a file might be labeled a "noob," since this is an elementary question.

      Delete
    14. Contrary to the belief of many, a noob/n00b and a newbie/newb are not the same thing. Newbs are those who are new to some task* and are very beginner at it, possibly a little overconfident about it, but they are willing to learn and fix their errors to move out of that stage. n00bs, on the other hand, know little and have no will to learn any more. They expect people to do the work for them and then expect to get praised about it, and make up a unique species of their own. It is the latter we will study in this guide so that the reader is prepared to encounter them in the wild if needed.

      Delete
    15. A noob or n00b is someone that lacks intellegance or common sense, most people think that noob is a word used only in the online gaming world, but in reality it is becoming an ever popular word with teenage society.
      a noob could be simply a level 100 running round shouting ''WTF DO I GO!?'' or someone calling someone else a noob and then getting hit with a brick, anyone can call anyone a noob, but normally they are noobs themselves
      *gets shot with chaingun*

      Delete
    16. Wah Mr PON nak declare war ke?

      Delete
    17. eh noob mana link2 ko dah xletak awek2 lg? hehehe .ko tu penipu bodoh.link xsama dgn title. jubo ko nk nasihat org. dah ko bertenggek blog org letak link merepek. ko tu betul sgt ke.

      Delete
    18. noob bodo taik lembu . jijik

      Delete
    19. Nampaknya PON dah menjatuhkan integriti anon. tak boleh jadi ni!

      Delete
    20. butthurt detected

      Delete
    21. aku xpnh usik ko PON! cibai ah kau.. tu pun xbleh.. sape aku? aku yg wat dialog najib bagai tu. nak meriahkn majlis. ye aku butthurt! fuck u !!

      Delete
    22. kekekeke PON butthurt

      Delete
    23. cis aku org yg sama reply semua komen dari td dan aku juga ialah prince noob. sila marahi aku

      Delete
    24. masalahnya perlu ke merepek2 sampai memfitnah org? apa dosa syafiq nawi tu kat korang? agak2 la wei.

      Delete
    25. butthurt is a special feeling in the lower backside after it has been kicked or fucked. It is usually characterized by noisy whining and complaining after being owned.

      Delete
    26. To whine, bitch, or complain like a woman.

      Delete
    27. The burning sensation in the anus after homosexual intercourse

      Delete
    28. jaga jaga PON!
      #AnonBlogHacker

      Delete
    29. sape nak sertai perangi dan terjah blog PON... taip OH YES dn reply di bwh

      Delete
    30. ^ baru belajar je ke perkataan mencarut omputih 'fuck', 'bitch', 'pissed me off'?

      ABNU - Anon Baru Nak Up KAKAKAKAKAKA

      Delete
    31. sapa nak hack blog noob sila reply kemudian shut down

      Delete
    32. saya nak hack! so apa benda yg perlu saya shut down? komputer? notebook? server? iphone? galaxy s3?

      Delete
    33. shut down otak kau yg berbuasir la pe lg

      Delete
    34. sib baik die tanye hehe

      Delete
    35. noob butthurt click http://knowyourmeme.com/users/zalgo-pinkie-pie-o%D0%B4o

      Delete
    36. buat kental kunun si babun nih. noob babi

      Delete
    37. wow ada patrick dgn spongebob! serious best meme tu boleh jadi ikon baru aku tuh. btw suruh org click tapi takleh click, nak buat clickable link macam ni http://knowyourmeme.com/users/zalgo-pinkie-pie-o%D0%B4o...

      Delete
    38. Saya ANON yg menyatakan sokongan tiada berbelah bahagi kpd Prince of Noob ! Hidup Noob ! Teruskan berjuang !

      Delete
    39. toksah la kutuk PON...kasihan dia...jom blajar amik honours macam aku kt melbourne ni! hidup australia! hidup kangaroo!

      Delete
    40. Syafiq Nawi babi!!! komik kt ADB macam taik lawaknya...pegi mampus la dgn ko punya awek,ingat taik, ingat syafiq nawi,tweetfemes konon..bullshit!

      Delete
    41. HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !

      Delete
    42. ^noob detected!

      Delete
    43. Sesiapa yang makan snek 1Malaysia Najib Razak ini, maka sempurnalah imannya sebagai Melayu ! Hidup Najib ! Hidup Melayu ! Hidup Umno ! Hidup 1Malaysia !

      Delete
  7. Slogan yang digunakan logo tahun 2009.

    2009 Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan
    2010 Menjana Transformasi
    2011 Transformasi Berjaya, Rakyat Sejahtera
    2012 Janji Ditepati

    Slogan sekarang janji ditepati. AKku fikir snek ni dibuat oleh Indo, tengok ejaan pun lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape yg ko bebel ni jib

      Delete
    2. Ko pehal yidin?? Tak puas hati ngn balak ak ker?

      Delete
    3. sedap nye snek ni.. eh? astagfirullahzim.! ape ana buat ni??!

      Delete
    4. Nik, ko kianati gua dgn makan snek ajib1M tu

      Delete
    5. abg nuar dah rasa snek i dlu. wuwuwu.. benciw!

      Delete
    6. Sesiapa yang makan snek 1Malaysia Najib Razak ini, maka sempurnalah imannya sebagai Melayu ! Hidup Najib ! Hidup Melayu ! Hidup Umno ! Hidup 1Malaysia !

      Delete
  8. Sejak kebelakangan ini, ramai astist kita berpakaian tidak senonoh dan suka menunjukkan lurah tetek. Ia adalah satu kesalahan dalam etika pemakaian ahli. Saya akan fikirkan tindakan yang boleh diambil kepada artist tersebut

    ReplyDelete
    Replies
    1. benar, jadi anda haruslah menjadi calon bertanding untuk merebut kerusi perdana menteri bagi PRU 13.

      Delete
    2. woi bodohhh... sila berambusss...!!!

      Delete
    3. Respect sangat kat zed zaidi yang sangat beribawa!

      Delete
    4. Tapi kalau neelofa & rozita pakai mcm tu aku suka tgk..tak tahu kenapa...

      Delete
  9. kepale otak die!

    ReplyDelete
  10. syaitooooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    ReplyDelete
  11. ini berita palsu... sekiranya snek ini utk diedarkan kepada rakyat.. mesti BN akan buat banyak... tapi hanya satu saja... ini semua angkara PR...

    bagaimanapun saya telah mengharamkan Prince Of Noob dan penykong beliau dari membuat komen kat sini...

    mana bleh ada 2 prince kat blog nie... jahanam tol... butoh lah prince noob...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidup Mr. PON!!!!!!!

      Delete
    2. PONDAN!! hidup PONDAN!! PON BABI! PON BABI!

      Delete
    3. Mr. PON hebat! ade blog yang ade buasir gittuew

      Delete
    4. PARA ANON TELAH BERSATU DENGAN PRINCE OF NOOB. MAK TELAH WARTAKAN DALAM KOMEN2 TERDAHULU. ASAL KORANG TAKNAK BERSATU??????

      #MAK ANON RAGE!

      Delete
    5. noob bg blog murahan mcm pelacur! bongok

      Delete
    6. ntah2 noob-mak anon org yg sama. modus yg selebet cm pepek

      Delete
    7. Org yang kutuk2 Mr PON tu butthurt sebab x tersenarai dalm Segmen Terjah Blog Awekz. Shame on you!

      Delete
    8. kekekek noob menyamar jd anon comel

      Delete
    9. NOOBABI/SYAPIG/MAK ANON ORG YG SAMA - NOOBABI/SYAPIG/MAK ANON ORG YG SAMA - NOOBABI/SYAPIG/MAK ANON ORG YG SAMA - NOOBABI/SYAPIG/MAK ANON ORG YG SAMA - NOOBABI/SYAPIG/MAK ANON ORG YG SAMA - NOOBABI/SYAPIG/MAK ANON ORG YG SAMA - NOOBABI/SYAPIG/MAK ANON ORG YG SAMA - NOOBABI/SYAPIG/MAK ANON ORG YG SAMA - NOOBABI/SYAPIG/MAK ANON ORG YG SAMA - NOOBABI/SYAPIG/MAK ANON ORG YG SAMA - NOOBABI/SYAPIG/MAK ANON ORG YG SAMA - NOOBABI/SYAPIG/MAK ANON ORG YG SAMA -

      Delete
    10. buat pa terjah blog awek... baik terjah pepek awek... nak butthurt konon... phuii...

      Delete
    11. ^butthurt detected!

      Delete
    12. ^butthurt also detected!

      Delete
    13. ^butthurt already detected!

      Delete
    14. ^butthurt always butthurt

      Delete
    15. ^butthurt, dulu, kini dan selamanya

      Delete
    16. ^butthurt forever

      Delete
    17. HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !

      Delete
  12. bapak aku ade 14 kotak snek ni. ko nak x prince naseeem!

    ReplyDelete
  13. snek made in china..kalo beli,konpem dapat rebat

    ReplyDelete
  14. mengandungi maltodextrin yg berwupaya menyebabkan barah otak dan parkinson dlm masa 5 minit selepas mengmbilnyew

    ReplyDelete
  15. sapa makan ni boleh jadi komando.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ingat kite org lembu mcm kau ke

      Delete
    2. sapa makan ni boleh jadi komando

      Delete
  16. kumpul 10 pcs sampul dpt rebat ic di mana2 jbtn pndftaran trdekat. terbuka pada indon ,bangla ,filipin etc

    ReplyDelete
  17. MOK nak post baru. aku nak 1st

    ReplyDelete
  18. Najib desperate!

    ReplyDelete
  19. jubo la kau..kau macam pukimak.

    ReplyDelete
  20. owh, Snek 1Malaysia ini didapati tidak serasi dengan iOS mahupun Android. Berkemungkinanngan ngam dengan China-made BlackBerry OS. Ops.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape kelembuan yang kau merepek ni ha sataan

      Delete
  21. JANJI DITEPATI

    ...................
    LAGU TEMA

    ReplyDelete
  22. mane nk bli ni?! msti hrge bersubsidi ni

    ReplyDelete
  23. wah.. jom makan snek 1Malaysia, salah satu yang di pek mempunyai berlian bernilai RM25juta.. mana tahu anda yang bertuah...

    ReplyDelete
  24. nazak......r.i.p

    ReplyDelete
  25. saya harap, lepas makan ni, muka saya akan jadi jambu macam najib si menteri wanita. :)

    ReplyDelete
  26. dinasihatkan agar rakyat semua kurangkan makan snek supaya kesihatan terjamin. banyakkan memakan snek keluaran bn ini keran membpunyai nutrien yang cukup serta vitamin c yang tinggi.

    ReplyDelete
  27. pukkeymak lak zed zaidi ni..

    ReplyDelete
  28. Assalamualaikum..

    ReplyDelete
    Replies
    1. WAALIKUMUSSALAM ANON.. MCMNI LAH BAGUS SEJUK JE PERUT MAK

      #MAK ANON RAGE!

      Delete
  29. salute Obefiend for bringing "Anon" member back...

    ReplyDelete
  30. Ini apa benda bro..? buduh yang amat

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko lagi bodoh..snek lah babi..takkan pantat nenek ko plak..

      Delete
  31. saper tak pegi kenduri kawin anak ali rustam.. mmg tak dpt snek nie.. bodo penyokong PR

    ReplyDelete
  32. barisan forever. wahahaha

    ReplyDelete
  33. apasal ramai sangat pukemak² memekak kat sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. sume taip aku x dgr pon dorg memekak. kebodohan dikau macam lembu

      Delete
    2. Ko lah pukimak!! ko datang pun dari puki mak ko jugak babi..ko hidup pun ko jilat dan memantat puki jugak lahanat..ke ko idamkan jubur buasir...?pukimak lah ko Anonymous8 October 2012 15:58...........!

      Delete
  34. Pukimak prince of noob pondan..nak menyalak promosikan blog bodoh ko..kononnya nama marketable habis..buasir otak..hahaha..dasar peniru..pergi jahanam lah wei..

    # hidup kesatuan anon

    ReplyDelete
    Replies
    1. heydup anons!! aiyai yai yai yai!! PONjubo msti di singkirkan!!

      Delete
    2. PRINCE OF NOOB BABI.

      # MAK ANAL RAGE

      Delete
    3. HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !

      Delete
  35. Anonymous 8 October 2012 15:58
    Ko lah pukimak!! ko datang pun dari puki mak ko jugak babi..ko hidup pun ko jilat dan memantat puki jugak lahanat..ke ko idamkan jubur buasir...?pukimak lah ko Anonymous8 October 2012 15:58...........!

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh.... knp lah xreply bwh die

      Delete
    2. Pergi jahanam lah ko bodoh..aku baru tahu ada butang reply..

      Delete
    3. mak bapak ko bongok,dapat ko lagi bongok..!

      Delete
    4. kakaka bongok dgn bongok gaduh

      Delete
    5. yang gelak "kakaka" lagi bongok..monyet pun tak sebongok dia gelak "kakaka"..

      Delete
  36. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

      Delete
    2. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

      Delete
  37. aku baru tahu ada perkataan 'haram jadu'.

    ReplyDelete
  38. Hari itu, aku tiba-tiba rasa malas nak pergi kerja. Lepas hantar bini aku pergi kerja, aku terus balik rumah. Dari jauh, aku tengok rumah jiran-jiran dah senyap sunyi. Pasti mereka semua dah pergi kerja, maklum la dah jam 10 pagi.

    Aku terus buka pintu pagar dengan alat kawalan jauh, lalu park kereta sebelum cepat-cepat tutup pintu pagar semula. Aku masuk dalam rumah senyap-senyap dan naik ke tingkat atas lalu terus masuk ke bilik. Lepas buka baju dan gantung elok-elok, aku baring atas katil dengan hanya berseluar dalam.

    Baik punya golek, mata plak tak mau tidur. Aku capai laptop dan buka website favret, apa lagi kalau bukan nak tengok filem biru. Sekurang-kurangnya, bila dah stim, lepas penat melancap, bleh la lelap. Macam biasa, aku tengok wayang awek Jepun main dengan jantan Mat Saleh. Yang syoknya bila awek Jepun merengek-rengek dan menjerit-jerit keseronokan bila pukinya diradak konek jantan Mat Saleh.

    Lagi satu yang bestnya, jantan Mat Saleh suka jilat dan korek lubang puki dengan jari, lepas tu tunjuk jelas-jelas kerja dia orang tu depan kamera. Kalau jantan Jepun main dengan awek Jepun, selalunya sorok-sorok sebab konek jantan Jepun susah nak tegang keras. Aku selalu gak cari jalan dan petua agar konek aku jadi sehebat konek jantan Mat Saleh dalam filem biru yang selalu aku tengok.

    ReplyDelete
  39. rehat sebentar bersama snek 1Malaysia ..

    ReplyDelete
  40. Makan ubat, urut dan senaman aku amalkan atas nasihat seorang Pak Guard kat ofis aku yang berbini 3. Ramai orang hairan ngan pakcik tu sebab mampu kahwin dengan anak dara 25 tahun lebih muda, walaupun dia tak bergaji besar. Bila aku tanya apa rahsianya, dia ketawa dan jawab : “Gaji memang tak besar, tapi konek besar..”

    Show yang aku tengok kat internet hari tu memang syok, sambil layan filem, sambil aku terkenangkan cerita Pak Guard tu. Katanya, mula-mula memang takde plan pun nak kahwin lagi lepas bini nombor 2 dia cakap taknak beranak lagi, maklum la dah 10 anak dari 2 ibu tu, mana la mampu nak sara semuanya dengan gaji kecik. Itupun mujur bini-bininya bekerja. Tapi, nasib Pak Guard tu memang baik bila dia berkenalan dengan awek kerja bank yang mencadangkan dia ambek pinjaman untuk berniaga.

    Kata Pak Guard tu, bila dia bercerita pasal dirinya pada pegawai tu, dengan tiba-tiba awek andalusia tu tanya apa rahsia Pak Guard dah lewat 50an pun mampu berbini 2 dan kerja sambil berniaga. Pak Guard cerita segalanya tanpa selindung dan perbualan mereka berlanjutan sampai ke kisah dalam bilik tidur. Amboi, maklum la, awek dara yang tanya, berlebih-lebihan pulak Pak Guard promote diri.

    Last-last mereka berdua terjatuh cinta dan hubungan terlanjur ke tempat tidur kat rumah awek tu. Sekali kena aje konek tua yang masih hebat dan tahan memantat sampai setengah jam, awek tu terus merayu ajak kahwin. Dia sanggup tanggung semua asalkan Pak Guard sanggup aje. Aku tersengih bila teringatkan Pak Guard kena usik kawan-kawan bila mintak cuti nak bernikah.

    ReplyDelete
  41. Lepas nikah, Pak Guard cerita kat aku, waktu lunch pun bini muda pick-up dia dari tempat kerja dan ajak balik rumah untuk main satu round. Kadang-kadang tak sempat tiba rumah lagi, bini mudanya tu dah buka zip seluar Pak Guard dan keluarkan koneknya untuk dilancap. Katanya nanti dah sampai kat rumah, senang.. sebab konek dah tegang. Kat ruang tamu pun boleh main. Selalunya bini muda Pak Guard tak sempat bukak baju dan tudung, masuk aje ke rumah, terus tanggal panties dan kangkang atas sofa. Pak Guard pun henyak aje la sampai bininya puas. Dah dapat satu round, rehat kejap, kalau sempat nanti bininya hisap konek pulak dan pam dari atas. Pendekata, Pak Guard cuma perlu bersedia bila-bila masa diperlukan.

    Dalam syok tonton aksi awek Jepun kulum konek jantan Mat Saleh sambil mengingatkan kisah Pak Guard berbini 3, aku rasa macam sedang diperhatikan oleh seseorang. Aku angkat muka dan mataku tertembung pandang dengan mata maid ku. Mulanya aku hairan kenapa dia pandang aku semacam, tapi tiba-tiba aku teringat yang masa tu aku cuma berseluar dalam. Aku cuba nak berlagak selamba, tapi tak jadi sebab rupa-rupanya batang konek aku yang tegang tercacak keras menunjuk langit. Pergh, dah la aku terlupa nak kunci pintu, sambil layan filem biru dan berangan-angan tadi pulak aku syok aje mengulit batang konek sampai keras dan terkeluar dari celah brief.

    Aku cepat-cepat tarik bantal dan tutup konek sambil tersengih pada maid yang tersipu-sipu malu. Patut la aku tak perasan dia masuk, telinga tersumbat ear-phone dan volume pun boleh tahan kuat sebab nak berkongsi syok dengan awek Jepun yang mengerang. Maid aku cepat-cepat susun kain baju yang dibawanya ke dalam almari. Tapi, syaitan yang dah berkepuk kat batang konek dan mata aku, memaksa aku melihat ke arah wanita yang 3 tahun lebih tua daripada aku tu. Walaupun cuma berkain batik dan berT-shirt longgar, tapi yang paling aku tak tahan bila melihat buah punggungnya yang bulat tonggek. Memang selalunya kat situ jugak la mata aku mendarat bila ada peluang dan bini aku tak nampak. Memang syok dan menaikkan selera.

    Otak aku berpusing ligat bila aku dapat rasa kepala konekku berdenyut-denyut memintak mangsa. Serakah betul la bila dah garang camtu, memang tak boleh dikawal langsung. Nak pulak aku tengok maid aku tu macam tak nak keluar dari bilik, ada aje benda yang nak dibuatnya. Last-last aku beranikan diri dan bersuara. Dalam hati, aku fikir apa nak jadi pun jadi la…

    ReplyDelete
  42. “Fatin dah tidur ke, Kak Jah..?” Tanyaku pada maid ku itu. Wanita berusia 44 tahun, janda anak 2 yang kematian suami sejak 10 tahun lepas itu, dah hampir 2 tahun bekerja di rumahku bagi menggantikan maid Indonesia yang dah lari entah ke mana lepas kahwin koboi dengan Mat Bangla. Bini aku tak mau ambek maid Indon lagi sebab serik. Mujur la kakak iparku kenal dengan Kak Jah dan memujuk kami ambilnya bekerja untuk menjaga anak bongsu kami dan membantu dengan kerja-kerja rumah. Kak Jah datang sebelum kami pergi kerja dan balik ke rumahnya lepas kami habis kerja. Bagus juga macam tu, kata biniku, sebab waktu malam kami boleh habiskan masa sesama keluarga aje.

    “Sudah, encik Man.. Lepas mandi dan minum susu tadi, dia terus lelap dalam bilik mainan. Itu yang Kak Jah ada masa nak buat kerja lain. Selalunya kalau demam, camtu la dia. Tak banyak ragam sangat bila dah makan ubat,” jawab Kak Jah sambil tersenyum manis. Hati aku semakin berdebar dan kepala konekku semakin kuat berdenyut.

    “Pasni Kak Jah nak buat apa pulak..?” Aku bertanya lagi. Sengaja cari jalan agar Kak Jah terus berada dalam bilik. Harap-harap rancangan aku menjadi, sebab biasanya bila aku dah mula korek cerita, orang susah nak berselindung apa-apa.

    “Nak masak la.. nanti Fatin bangun, dia mengamuk pulak sebab sup kegemaran dia belum siap. Encik Man ni kenapa pulak tak pergi kerja..? Tak sihat ke..? Kalau tak sihat, Kak Jah ambekkan ubat..,” balas Kak Jah. Huh, jerat dah mengena tanpa perlu susah payah pasang umpan besar-besar, bisik hatiku.

    “Ntah la Kak Jah, hari ni rasa malas plak nak gi kerja.. badan tak sakit, tapi kawan saya tu yang sakit..,” jawabku sambil buat muka kesian. Aku tengok Kak Jah tersenyum faham.

    “Malam tadi tak makan ubat kah..?” Tanya Kak Jah, dia masih lagi buat-buat mengemas itu ini.

    “Jepun datang menyerang dah 3 hari.. askar Melayu kena surrender la. Dah nasib badan.. Itu pasal la malas nak kerja hari ni, nak hiburkan kawan yang sakit..,” aku kenyitkan mata pada Kak Jah yang memandang padaku.

    “Kalau nak hiburkan dia, pergi la bawa berjalan.. nanti dah tengok macam-macam, kurang la sikit sakitnya tu.. Duduk di rumah tension pulak dia,” cadang Kak Jah. Entah magnet apa yang menarik dia untuk terus melayan aku berborak, dia labuhkan pulak punggung pejalnya ke atas sofa yang ada dalam bilikku.

    ReplyDelete
  43. “Tak payah pergi berjalan, dalam internet ni pun macam-macam dia boleh tengok.. Kalau dah tak tahan sangat, gosok-gosok la dia sampai muntah. Dah keluar isi perut nanti, lega la dia.. Cukup la untuk dua tiga hari sementara tunggu askar Jepun berundur..,” aku mengeluh, meraih simpati la konon.

    “Jangan selalu dilayan dengan tangan, nanti belum 50 dah susah nak berperang..,” nasihat yang bijak daripada seorang janda memang aku hargai. Maklum la, dah banyak pengalaman walaupun cuma kahwin sekali, tapi lama pulak tempoh masanya walau cuma beranak 2.

    “Apa nak buat, Kak Jah.. nak kahwin 2 saya tak mampu. Inilah saja jalan yang terbaik, daripada saya melanggan pelacur. Duit pun tak keluar, penyakit pun takde..,”

    “Hish.. jangan sampai terfikir nak main dengan pelacur, bahaya tau..! Arwah suami Kak Jah tak pernah pergi cari pelacur walaupun Kak jah dalam pantang.. Dia serik tengok seorang kawannya yang kena AIDS lepas sekali main dengan pelacur,” muka Kak Jah berubah macam orang takut.

    “Oh, dia main tak pakai kondom la tu.. Sebab tu la kena AIDS,” ujarku.

    “Alah, orang lelaki mana puas kalau main pakai kondom..? Arwah suami Kak Jah dulu pun pancut luar aje bila nak merancang anak..,” cerita Kak Jah tanpa segan silu. Aku dah ternampak peluang besar di situ.

    “Habis, kalau arwah suami Kak Jah rasa nak main masa Kak Jah dalam pantang, apa dia buat kalau tak melancap..?” Aku bertanya, Kak Jah tersenyum penuh makna. Agaknya dia dah tau aku memasang perangkap. Tapi nampaknya dia macam tak kisah.

    “Selalunya Kak Jah hisap la sampai kawan dia tu termuntah..,”

    “Kawan yang mana, Kak Jah..? Yang kena AIDS tu ke..?” Potongku dengan soalan berlagak bodoh. Kak Jah ketawa tanpa paksaan. Bergegar badannya sampai bergegar jugak la tetek yang aku rasa dalam anggaran cup C walaupun saiz badan Kak Jah agak sederhana. Apa pun, saiz itu tak sama dengan tetek bini aku – ia lebih besar dan ‘garang’ walaupun tetek bini aku lebih cekang.

    “Encik Man ni… tak senonoh betul la..! Saya hisap konek suami saya la…,” jawab Kak Jah sambil terus ketawa. Aku pun ketawa jugak, walaupun dalam nada yang berbeza. Maklum la, tekak dah tersumbat dan kering…

    “Wah.. tentu Kak Jah pandai hisap kan, sampai termuntah..? Saya suka perempuan pandai hisap konek..,” aku sengaja memuji. Harap-harap ikan memakan umpan..

    “Puan tak suka hisap ke..? Encik Man kena ajar sikit-sikit.. selalu tengok filem lucah tu, ajak la dia sekali.. biar dia belajar apa yang suaminya suka, baru la aman rumahtangga bila suami puas di rumah..,” nasihat Kak Jah lagi..

    “Oh.. dia tu tak kisah, apa pun sanggup asalkan ikut jalan betul.. Tapi saya memang suka perempuan pandai hisap, kalau boleh saya nak cuba juga rasa kena hisap dengan perempuan lain selain daripada bini sendiri..,” aku merendahkan nada suara dengan niat memancing simpati melimpah ruah.

    “Cari la awek yang pandai hisap.. bila sesekali teringin tu, pandai-pandai la mintak.. Tapi, jangan buat lebih-lebih, kalau tersangkut nanti semua orang pun susah..,” kata Kak Jah.

    “Huh, siapa la yang ndak kat saya ni Kak Jah..? Kalau hensem macam Brad Pitt tu, OK la jugak.. duit pun takde nak pasang girlfriend..,” keluh ku.

    ReplyDelete
  44. “Eh.. kalau hati ikhlas, tak payah muka hensem dan duit banyak pun boleh ada awek..,” Kak jah senyum macam memujuk.

    “Tapi saya ni kalau nak buat tu semua, kena dengan perempuan yang saya betul-betul suka.. macam Kak Jah ni ke…..,” aku senyum lebar sambil mengenyit mata. Kak Jah terkedu nampaknya, tapi masih maintain.

    “Kak Jah ni dah lebih tua daripada encik Man, takkan la pulak boleh encik Man suka Kak Jah..,” ujar maid ku itu sambil tunduk macam orang rasa rendah diri.

    “Usia tak jadi masalah kalau hati dah suka, Kak Jah.. kalau Kak Jah sudi jadi awek saya, seribu kali saya sudi jaga Kak Jah.. itu pun kalau Kak Jah sudi,” aku memujuk.

    “Hai.. takkan la nak jadi awek semata-mata sebab nak suruh hisap aje..? Nanti nak ajak kahwin pulak.. Kak Jah ni dah takde hati nak kahwin lagi.. Cuma fikir nak cari duit aje..,” suara Kak Jah dah bertukar nada. Aku tahu mata kail dah masuk ke mulut ikan, cuma belum tersangkut di tekak saja. Ada can baik ni… fikirku dalam hati.

    “Kalau Kak Jah nak lebih daripada hisap pun, saya sanggup.. malah sejuta kali saya sudi.. Maklum la, saya tau Kak Jah ni hebat jugak kan..? Lagipun, dah lama Kak Jah hidup sorang, takkan la tak teringin kot..?” Usikku. Kak Jah menjeling garang, tapi bukan marah la sebab aku tengok dia tersenyum.

    “Teringin tu memang la, Kak Jah pun memang ada pakwe.. tapi Kak Jah tetap dengan keputusan taknak kahwin lagi.. Cuma kalau Tuhan beri jodoh, memang tak boleh nak lari la kan..? Tapi buat masa ni belum teringin lagi..,”

    “Kalau camtu, saya pun nak jadi pakwe Kak Jah jugak la.. boleh ye..? Please……..?” Aku merayu habis-habisan.

    “Kalau puan dapat tau macamana..?” Serkap jarang pulak maid aku ni.. dah stim la tu, tapi masih nak jual mahal. Takpe.. aku ni jenis penyabar orangnya.

    “Kalau semua orang tutup mulut, takkan la dia boleh dapat tau..? Pandai makan pandai la simpan.. Asalkan jangan kembung di perut, sudah la…,” aku ketawa gatal.

    “Habis, sekarang Kak Jah dah jadi awek encik Man la ni..?” Tanya Kak Jah, buat-buat bodoh.

    “Kalau Kak Jah sudi.. Konek saya dah tak sabar menanti..,” kataku sambil membuang bantal yang menutup konek yang dah mulai kendur sebab leka berbual dengan Kak Jah.

    “Wah, dah lama berborak pun masih tegang jugak.. memang nakal budak ni.. Nak bermain aje kerjanya..,” bisik Kak Jah sambil bangkit dari kerusi.

    Tanpa disuruh, maid ku itu duduk di atas katil lalu tangannya memegang batang konekku. Dibelai-belainya dengan penuh perasaan, macam dah menyimpan hasrat sekian lama. Diulinya kepala konekku yang kembali mengembang sebaik saja disentuh oleh tangan Kak Jah yang lembut. Batang konekku dibelai-belainya dengan mesra sekali lagi sampai keras terpacak semula.

    “Besar jugak batang konek encik Man ni ya.. Patut la kuat puan mengerang bila kena henjut,” bisik Kak Jah.

    “Macamana Kak Jah tau bini saya mengerang..?” Tanyaku dengan nafas tersekat-sekat. Entah kenapa, dadaku jadi gemuruh bila batang konek yang selama ini aku banggakan itu disentuh oleh Kak Jah. Sememangnya maid aku tu punyai aura tersendiri, bikin mabuk aja – bak kata kawanku yang dari Sarawak.

    Hakikatnya, bukan Kak Jah wanita pertama selain bini aku yang pernah bermain dengan konek aku tu. Kalau setakat GRO kat kara-OK yang selalu aku pergi tu, bukan saja pegang.. malah dah ramai yang ambek kesempatan kulum dan hisap batang konek aku, janji duit keluar – semua boleh dapat. Ambek aje bilik VIP, contact Mummy mintak hantar Lucy ke, Tina ke atau kadang-kadang June dan Sopia pun aku belasah jugak suruh hisap. Selit aje note ungu, mereka akan tanggal seluar dalam dan aku boleh korek sesuka hati mana-mana lubang yang aku berkenan. Malah, baru semalam aku terkangkang kepuasan lepas Sopia merengek mintak nak hisap konek aku. Gian katanya. Bini orang pun aku peduli apa, dah dia gatal kerja jadi GRO kat situ, bila ada peluang jadi pemuas nafsu, hentam aje la…

    ReplyDelete
  45. menambah umph! Nafasku jadi panjang pendek.

    Aku kuatkan semangat untuk buka mata walaupun bila terpejam rasa nikmat itu bertambah menyeronokkan. Tapi, rugi rasanya kalau tak tengok riak muka Kak Jah yang sedang menjalankan tugas tambahannya sebagai pembantu. Aku tengok Kak jah merenung ke arahku sambil mengulum kepala konek dan separuh daripada batang yang sudah keras sepenuhnya. Betul-betul macam dalam filem biru – sekurang-kurangnya pun, macam GRO kara-OK yang buat duit lebih. Cuma lainnya, yang ini aku dapat FREE dan oleh orang yang aku minati.

    “Pandainya Kak Jah hisap.. masuk la sampai habis, kulum puas-puas…,” bisikku dengan mata yang kuyu akibat terlalu sedap.

    Kak Jah bagaikan akur dengan arahan tuannya – memang seorang maid yang taat – terus saja memasukkan keseluruhan batang konekku ke dalam mulutnya dan mengulum dengan rakus tetapi masih dalam kelembutan yang berpengalaman. Sambil-sambil mengulum batang, lidah Kak Jah menggosok kepala konekku daan menyedut-nyedut mesra. Aku rasa urat perut dan otot punggungku tegang. Hish, jangan la pulak aku terpancut awal sebab memang sejak tengok awek Jepun kena henjut dengan jantan Mat Saleh tadi lagi aku sudah stim tahap maksimum. Kalau tak kerana terdedah pada Kak Jah tadi, pasti konek aku dah muntah putih awal-awal lagi.

    Aku membetulkan kedudukan tubuh sehingga dapat tanganku mencapai badan maid ku yang masih padat itu. Walaupun dah berusia 40an, tapi tubuh badan Kak Jah masih mampu menyaingi tubuh badan bini aku yang baru masuk 33 tahun. Tanganku merayap ke arah buah dada Kak Jah. Colinya yang nipis membolehkan aku meramas tetek yang tergantung itu. Sungguh begitu empuk rasanya, malah putingnya yang keras terpacak itu pun dapat aku gesel dengan jari.

    Kak Jah macam semakin stim bila aku gentel puting teteknya dari luar coli, dengan tanganku yang sudah menyingkap T-shirtnya dan merayap di gunung terbalik itu. Persis maid yang faham kehendak tuannya, tangan Kak Jah menjangkau ke belakang lalu melepaskan cangkuk coli sampai terburai teteknya ke dalam telapak tanganku. Aku tersenyum kepada Kak Jah yang memandang ke arahku dengan batang konek tersumbat di mulutnya.

    Semakin rakus aku meramas tetek Kak Jah, semakin giat pulak dia mengulum dan menghisap batang konek aku. Bila aku gentel puting teteknya, Kak Jah menyedut kepala konekku. Begitulah silih berganti kami saling bekerjasama dalam permainan kali pertama itu. Tiba-tiba Kak Jah keluarkan konek aku yang sudah basah lencun dengan air mazi dan air liur, dia menggenggam dan melancap konekku dengan menggunakan tangan pulak. Aku kira dia kepenatan, tapi riak di wajahnya macam ada sesuatu yang dia tak puas hati.

    “Kenapa Kak Jah..? Rasa tak selesa ya..?” Tanyaku sambil tangan masih membelai dan mengusap-usap teteknya yang kini sedikit tertutup kerana T-shirtnya melurut ke bawah bila dia bergerak.

    “Ntah la.. rasa lain macam pulak..,” balas Kak Jah dengan nada tersekat-sekat.

    “Cakap la kenapa.. kalau rasa tak nak teruskan, takpe la.. Kita stop kat sini aje, nanti saya lancap sendiri kasi keluar air…,” ujarku.

    Aku hendak melepaskan teteknya yang sedang enak kuramas itu, namun tanganku dipegang Kak Jah. Aku faham, dia mahu aku terus memainkan gunung pejalnya itu. Secara zahirnya, aku mulai mengerti kehendak Kak Jah yang pasti mahukan sesuatu yang lebih lagi. Cuma aku tak mampu nak menyuarakan, bimbang Kak jah menolak. Maklum la, walaupun benda sedap, tapi terlarang.

    “Kalau Kak Jah nak saya main, boleh… tapi kalau tak nak, korek pun saya pandai jugak… Janji saya boleh puaskan Kak Jah…,” aku memberanikan diri untuk mengajak. Kak Jah diam, tunduk saja tapi tangannya masih menggenggam dan meramas batang konekku macam tak mahu dilepaskan.

    “Saya belum sedia nak main.. tapi kalau korek boleh la kot…?” balas Kak Jah dalam nada tak berapa nak pasti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAH LAH SETAAN!!!! SEBAB KAU LAH ANON DITUTUP!!! MANGKUK!
      um..tp best gak cte ni..smbung lah lagi..

      Delete
  46. Tanganku merayap pula ke arah paha Kak Jah dan menarik kain batiknya ke atas. Susah pulak dalam keadaan dia duduk membongkok begitu. Lalu aku suruh dia naik ke atas katil dan mengangkang dalam keadaan sebelah kaki lurus dan sebelah lagi dalam keadaan berdiri lutut. Kain batiknya tersingkap sendiri dan memudahkan tanganku membelai tundun yang tembam di sebalik seluar dalam warna merah.

    “Tembamnya puki Kak Jah ni.. macam puki anak dara! Best.. saya suka…,” bisikku ke telinga Kak Jah. Wanita itu tidak menjawab sebab konekku masih di dalam mulutnya. Cuma dia membalas dengan menyedut lebih kuat sampai aku mengaduh manja.

    Aku selitkan tangan ke dalam seluar dalamnya dan meramas tundun berbulu nipis itu. Tak menunggu lama, jari telunjukku mencelah di antara bibir tundunnya dan menguit kulit kelentit Kak Jah. Biji mutiara yang sudah keras, aku gosok perlahan-lahan. Kangkangan Kak Jah terbuka perlahan-lahan serentak dengan keseronokan biji kelentitnya disentuh jantan. Lurah puki Kak Jah sudah basah dan agak licin, membuatkan aku senang menggerakkan jari jemari untuk bermain di situ.

    Lurah becak itu aku sentuh dengan hujung jari yang aku gerakkan ke atas dan ke bawah menggunakan sentuhan yang sangat-sangat minima. Sengaja aku nak tengok reaksi Kak Jah bila timbul rasa tak puas hatinya akibat gerakan jual mahal aku tu. Dan, jangkaan aku memang tepat bila Kak Jah, dengan konek aku masih dalam mulutnya, bergerak melucutkan seluar dalam dan meluaskan kangkangan sebagai isyarat meminta aku mengerjakan pukinya dengan lebih bebas.

    Kulit kelentitnya kini terbuka lebar dan biji mutiara yang keras itu pun terjojol keluar. Aku kuis perlahan-lahan punca kenikmatan Kak Jah itu. Maid yang kini sedang mengulum batang konek tuannya itu mengeluh berat. Kedengaran begitu dalam kerana kerongkongnya tersumbat dengan kepala konek yang kembang, namun jelas kedengaran menunjukkan perasaan.

    Dari biji kelentit, jari jemariku bergerak kembali ke lurah puki Kak Jah yang kebanjiran air mazi licin jernih. Dek kerana luasnya kangkang janda dahaga itu, dinding lurah nikmatnya terbuka lebar mempamerkan lubang gua yang jelas menggamit selera jantan. Jari telunjukku cepat saja menguis lubang nikmat itu. Punggung Kak Jah terangkat sedikit, mungkin terangsang bila terkena sentuhan itu, bagaikan terkena renjatan elektrik rupanya.

    Situasi itu tidak mengizinkan aku untuk bersabar kerana kuluman dan hisapan mulut Kak jah telah semakin ganas dek bakaran nafsu di jiwanya. Lubang puki Kak Jah aku gosok penuh nafsu sebelum perlahan-lahan jari tengahku menyusup masuk ke lubang syurga dunia yang menanti penuh teruja. Semakin dalam jari tengahku masuk ke dalam lubang, semakin kuat Kak Jah mengerang. Bila aku gerakkan jari itu, punggung Kak Jah terangkat. Bila aku tarik dan tolak jari di rongga puki Kak Jah, jari jemarinya menggenggam cadar dengan kuat.

    ReplyDelete
  47. “Panas lubang puki kak Jah ni.. sedap kalau kena gosok dengan batang konek.. rendam sampai besok pun takpe…,” tanpa dirancang, aku berkata.

    Kak Jah macam setuju dengan cadangan aku tu. Dia keluarkan batang konek aku yang sudah nak pecah kena blowjob dia. Kak Jah renung mataku dan wajahnya macam orang malu tapi mahu.

    “Kita main yer, Kak Jah..? Saya tak tahan la.. rasa nak radak lubang Kak Jah tu dengan konek.. cucuk dengan jari aje tak puas…,” pujukku separuh berbisik.

    Melihat Kak Jah diam, aku pun cium pipinya dan tubuh Kak Jah bergerak menghampiri tubuhku. Kami begitu dekat dan aku memegang bahu Kak Jah lalu merebahkannya ke atas tilam. Aku singkap T-shirt Kak Jah dan mulutku mendarat di puting teteknya. Aku hisap dan jilat kedua-dua belah dengan penuh rakus. Kak Jah menutup mata dan mengeluh berat.

    Tanganku merayap ke celah kangkang Kak Jah, entah bila masanya dia melucutkan kain batiknya, aku tidak tahu. Yang pasti, dari pinggang ke bawah dia sudah telanjang dan bersedia menerima segala risiko atas kerelaannya itu. Aku tolak kedua belah paha Kak Jah dengan kakiku dan menyelitkan tubuh di celah kangkang Kak Jah yang hangat. Tanganku cepat saja menguak lurah nikmatnya dan batang konek yang tegang membantu kepala botak kembang di hujung batang untuk masuk ke lubang yang licin.

    Begitu mudah dan lancarnya pergerakan masuk kayu sakti berkepala tumpul ke celah lubang, laju menusuk hingga ke pangkal tanpa sebarang masalah. Bila mencecah ke dasar lubang, kedengaran Kak Jah mengeluh berat dan seakan terkejut sedikit. Sedetik kemudian, aku rasa dinding puki yang hangat dan basah itu mulai mengemut. Tidak salah jangkaan hatiku selama ini bahwa Kak Jah memang mahir mengemut. Dan, aku sedang menikmatinya sekarang dengan kegirangan di hati.

    Kami lupa pada dunia. Aku lupa bahawa yang terlentang di bawah tubuhku itu adalah maid yang selama ini memasak dan mencuci pakaian di rumahku. Aku juga bagaikan tak ingat bahawa dia wanita lebih tua yang selalu aku tunjuk rasa hormat. Dan, Kak Jah juga nampaknya sudah mulai lupa bahawa yang sedang menujah lubang pukinya dengan konek lapar setelah 3 hari tak dapat meradak lubang puki, adalah majikan yang selama ini membayar gajinya tanpa ponteng walau sesen pun. Malah aku perasan, saat bibirnya terbuka dan mengeluh keseronokan, Kak Jah sudah tidak lagi memanggil aku dengan gelaran encik Man – tetapi dia memanggilku dengan nama Man saja.

    ReplyDelete
  48. Saat yang berlalu terasa begitu cepat sekali. Aku pun tidak sedar bila masanya aku mula menggerakkan punggung menarik dan menolak batang konek di dalam lubang puki Kak Jah. Walaupun aku memang sangat ingin merasakan kemutan dinding puki Kak Jah di batang konekku, namun gejolak nafsuku mengatasi segala kehendak itu. Dan, gerakan punggungku terasa semakin laju seiring dengan dengusan nafas kami yang bersatu.

    “Argghhhhh… sedapnya Man…. sedappppp sangat….. laju lagi Man…. henjut laju lagi….. Kak Jah sukaaaa….. Urghhhh, sedapnya….. konek Man besttt….. rasa nak koyak puki Kak Jah….. sedaaaappppp sangat….. aaaaduhhhhh…. mmmmhhhhhhhhppppp…,” Kak Jah menggumam entah apa-apa.

    Aku tak kuasa melawan ocehan Kak Jah itu, tapi terus saja mendayung batang pengayuh yang berkocak di celah lubang yang banjir. Peluh merenek di dahiku dalam suasana sejuk air-con di bilik itu. Dahi Kak Jah juga berpeluh, tapi dia kelihatan tak peduli. Mulutnya terus saja menggumam dan erangan seronok semakin kuat keluar dari celah bibir yang terbuka dengan seksi

    “Owhhhh Kak Jah.. sedapnya puki Kak Jah ni…. saya tak boleh tahan lagi… dah nak terpancuttt…. argggghhhh…..,” aku cuba nak cabut konekku dari lubang puki maid yang cantik itu, takut kalau air maniku terpancut di dalam.

    “Jangan cabut Mannn…. pancut dalammm…. Kak Jah sukkkaaa camtu…. tak puas kalau pancut luar…. tolong Kak Jah, Mannnn…. urggghhhh….,” Kak Jah buat permintaan yang mengejutkan aku.

    Ini tak boleh jadi, fikirku dalam hati. Walaupun Kak Jah dah berusia 44 tahun, tapi aku yakin Kak Jah masih subur dan mampu mengandung kalau air maniku terpancut di dasar rahimnya. Aku takut terperangkap. Bimbang dapat masalah lebih besar bila hal itu diketahui biniku. Lalu aku cuba menarik keluar batang konekku dari lubang puki Kak Jah sekali lagi. Kali ini cubaanku dibuat dengan sedikit paksaan.

    Namun cubaanku tidak berjaya bila mana Kak Jah mengangkat kedua belah kakinya dan memeluk pinggangku dengan kedua belah paha sehingga tubuhku kembali rapat ke tubuhnya. Tindakan Kak Jah menyebabkan batang konekku tertusuk jauh ke dalam lubang pukinya dan mencecah ke batu meriyan. Lantas empangan kolam benihku pun pecah dan air maniku terpancut ke dasar rahim maid aku yang taat itu. Serentak itu juga tubuhku melonglai dan terjerembab ke atas tubuh Kak Jah.

    ReplyDelete
  49. Agak lama juga kami berkeadaan begitu. Walaupun kedua belah paha Kak Jah sudah melorot turun dan terkangkang di atas cadar dan batang konekku sudah kendur di dalam lubang pukinya, namun pelukan kami masih tidak lerai. Aku kepenatan yang teramat sangat dan aku yakin Kak Jah pun begitu juga. Maklum la, kami melakukan segalanya dengan gejolak nafsu dan tendangan jiwa yang sangat kencang dek kehendak yang meluap-luap di antara kami.

    “Kenapa Kak Jah suruh pancut dalam..? Kalau sangkut macamana nanti..?” Tanyaku dalam nada berbisik, macam la ada orang yang akan dengar pertanyaan aku itu.

    “Takpe.. Kak Jah ada makan ubat.. Pakwe Kak Jah pun selalu pancut dalam.. Kalau tak, Kak Jah tak puas…,” jelas Kak Jah sambil mengemaskan pakaiannya.

    “Owhhh… kalau camtu bukan la dah lama Kak Jah tak dapat konek ya..?” Usikku sambil meramas tetek Kak Jah. Maid aku yang sudah puas itu tersenyum nakal.

    “Makanan hujung minggu…,” bisik Kak Jah perlahan lalu ketawa senang. Aku kenyit mata dan ketawa sama.

    Patut la selama bekerja di rumahku, Kak Jah beri alasan tak dapat datang di hujung minggu kerana nak menghabiskan masa dengan keluarga. Rupa-rupanya Kak Jah menghabiskan masa mengangkang di bawah tubuh pakwenya. Aku faham kehendak Kak Jah. Kalau tengok daripada cara dia melayan aku tadi, aku tahu nafsu Kak Jah besar dan tak akan mampu hidup tanpa belaian seorang lelaki.

    “Kalau dah camtu, kenapa Kak Jah tak ajak aje pakwe Kak Jah tu kahwin..? Lepas kahwin takde la Kak Jah kesunyian lagi.. tiap-tiap malam boleh main…,” aku mengusap belakang tubuh Kak Jah dengan mesra.

    “Ada masalahnya.. nantilah Kak Jah cerita kemudian…,” balas Kak Jah sambil angkat punggung dari katil dan melangkah keluar. Tiba di pintu, wanita itu berhenti dan berpaling kepadaku.

    “Terima kasih, Man… sedap betul Man main tadi.. Kak Jah puas sangat-sangat.. terima kasih Mannnn…,” aku dengar ada nada pilu bercampur gembira dalam suara Kak Jah.

    “Sama-sama kasih Kak Jah.. bila-bila Kak Jah sudi, saya sedia bermain lagi.. Puki Kak Jah memang sedap, macam perempuan 10 tahun lebih muda… Saya pun puas dan tak sabar nak main lagi..,” balasku sambil tersenyum. Kak Jah tersenyum malu dan menjeling manja. Namun, sebaik dia hendak menutup pintu, mulutku gatal memanggil namanya lagi. Kak Jah tak jadi keluar dari bilik itu. Kepalanya terjengul semula.

    “Next time saya nak jilat pulak ya…? Please….?” Aku merayu. Kak Jah terkedu. Tapi dia tiba-tiba ketawa senang dan manja.

    “Boleh.. apa salahnya… Nak hisap biji kelentit lama-lama pun takpe… Kak Jah sukaaaa…,” suara Kak Jah seakan berbisik tapi tajam menusuk ke lubang telingaku. Sehingga saat daun pintu tertutup rapat pun aku masih mampu mendengar dengusan nafas Kak Jah. Semakin lama semakin jauh dan akhirnya menghilang bila aku terlelap keletihan dalam kepuasan.

    TAMAT (jangan lupa layari buasirotak.blogspot.com)

    ReplyDelete
  50. HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !

    ReplyDelete
  51. HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !

    ReplyDelete
  52. buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. dah lah noob xpyh lah jd anon. pgi mati sana..pgi eh...sian ko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

      Delete
  56. buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com buasirotak.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

    ReplyDelete
  60. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

    ReplyDelete
  61. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

    ReplyDelete
  62. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

    ReplyDelete
  63. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

    ReplyDelete
  64. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

    ReplyDelete
  65. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

    ReplyDelete
  66. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

    ReplyDelete
  67. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

    ReplyDelete
  68. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

    ReplyDelete
  69. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

    ReplyDelete
  70. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

    ReplyDelete
  71. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

    ReplyDelete
  72. Die-Hard Supporter Prince of Noob8 October 2012 at 16:58

    HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !HIDUP NOOB ! TERUSKAN BERJUANG !

    ReplyDelete
  73. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

    ReplyDelete
  74. sebenarnya apa pekdahnya korang anon2 ni merepek2 kat sini dgn tulis mengarut2 siap ada yg copy paste letak karangan, pastu org yg sama menyamar jadi najib la anwar la rosmah la nik aziz la syafiq nawi la. korang rasa lawak ke? nak buat lawak pun guna la registered akaun, at least org boleh dtg tgk blog korang, ni merepek2 cam haram jadu, last2 habuk pun tarak.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails